Re: Uncharted 4

78
NTGSruler wrote:
dividedx11 wrote:Na vier delen is het ook wel mooi geweest. En als ze echt willen kunnen ze nog een prequel maken. Na UC4 kijk ik uit naar TLoU2.

TLOU. Nog zo'n game dat ik moet spelen...


weg van hier jij !! onverlaat !! :O :O

Re: Uncharted 4

80
ShAmPi wrote:Ik heb tlou zelfs maar 30min gespeeld. Vond er niet veel aan.
Mss dat ik het ooit nog een kans geef. We zien wel.

Unchated zal ik wel missen.
Dat gevoel had ik ook op het begin, maar de game wordt na enkele uurtjes echt goed.
Image

Re: Uncharted 4

82
Ik zou het toch ook jammer vinden moest de reeks volledig stoppen. Hopelijk over een paar jaar (na TLOU2) een prequel ofzo.
En gelukkig komen er ook nog de nieuwe tomb raider spellen, die dit genre nog in leven houden.
Image

Re: Uncharted 4

83
ShAmPi wrote:Ik ga geen enkele uurtjes met een gevoel zitten van damn dit spel boeit me niet hoor...
Eerste 3 kwartier is inleiding in het verhaal (en de inleiding is best goed), daarna wordt het fantastisch.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Uncharted 4

84
dividedx11 wrote:
ShAmPi wrote:Ik ga geen enkele uurtjes met een gevoel zitten van damn dit spel boeit me niet hoor...
Eerste 3 kwartier is inleiding in het verhaal (en de inleiding is best goed), daarna wordt het fantastisch.
Wel ik vond de inleiding alles behalve goed :)
Image

Re: Uncharted 4

85
ShAmPi wrote:
dividedx11 wrote:
ShAmPi wrote:Ik ga geen enkele uurtjes met een gevoel zitten van damn dit spel boeit me niet hoor...
Eerste 3 kwartier is inleiding in het verhaal (en de inleiding is best goed), daarna wordt het fantastisch.
Wel ik vond de inleiding alles behalve goed :)
Je moet spelen wat je leuk vind hè ;)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Uncharted 4

86
Werd weer uitgesteld naar 10 mei :(
Ik heb mijn pre order al afgezegd, komt nu uit in de laatste lesweek en de week erop is het al blok en examens. Zal het toch pas hier achter kunnen spelen dus niet de moeite om op release te kopen. Khad het wel kunnen denken dat dit zou gebeuren ;(
Blijkbaar is het toch zo extreem moeilijk om een haalbare datum voorop te stellen, ze kunnen nu maar zien dat die game perfect in orde is op release.
Image

Re: Uncharted 4

88
Toon8 wrote:Werd weer uitgesteld naar 10 mei :(
Ik heb mijn pre order al afgezegd, komt nu uit in de laatste lesweek en de week erop is het al blok en examens. Zal het toch pas hier achter kunnen spelen dus niet de moeite om op release te kopen. Khad het wel kunnen denken dat dit zou gebeuren ;(
Blijkbaar is het toch zo extreem moeilijk om een haalbare datum voorop te stellen, ze kunnen nu maar zien dat die game perfect in orde is op release.
Toch niet een Collector's Edition pre-order?

En ze zeiden dat het lag aan de hoeveelheid exemplaren die niet aan de vraag zou kunnen voldoen op de datum vastgelegd in april...dus 2 weken extra productie...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Uncharted 4

89
ShAmPi wrote:Ik ga geen enkele uurtjes met een gevoel zitten van damn dit spel boeit me niet hoor...
De game is misschien wat overrated, maar geef hem echt nog een kans.
Daarbij, enkele uren valt mee als de totale duur 15+ uur is.

Re: Uncharted 4

90
Captain Witwicky wrote:
Toon8 wrote:Werd weer uitgesteld naar 10 mei :(
Ik heb mijn pre order al afgezegd, komt nu uit in de laatste lesweek en de week erop is het al blok en examens. Zal het toch pas hier achter kunnen spelen dus niet de moeite om op release te kopen. Khad het wel kunnen denken dat dit zou gebeuren ;(
Blijkbaar is het toch zo extreem moeilijk om een haalbare datum voorop te stellen, ze kunnen nu maar zien dat die game perfect in orde is op release.
Toch niet een Collector's Edition pre-order?

En ze zeiden dat het lag aan de hoeveelheid exemplaren die niet aan de vraag zou kunnen voldoen op de datum vastgelegd in april...dus 2 weken extra productie...
Was een special edition.
En het spel gaat sowieso eind deze maand gold, zoals gepland voor de release in april.
Image
cron