Re: Shadow of the tomb raider

49
Kolm wrote: 14 Sep 2022 16:24 13,19 euro is ook niet mis voor definitive edition van Shadow of the Tomb Raider :cool:
Check wel even of alle DLC ook als aangekocht staat, heel soms wordt hij gewoon gratis en moet je hem zelf nog kopen :nerd:
Dat moet ik inderdaad eens even gaan checken, want ik dacht dat ik alleen de game kon downloaden (nog niet gedownload, gewoon in bibliotheek).

Kon je vroeger eigenlijk in je bibliotheek op een game niet driehoekje drukken en zien welke DLC je allemaal had voor die game?

En nu ik erover denk, waarschijnlijk is het gewoon de game zonder DLC (Shadow of the Tomb Raider). Waarschijnlijk dat ik daarom niet kan zien welke DLC. Mhm moet ik dat ook nog eens zien te kopen.

Wel de Definitive edition voor Tomb Raider (2013).
Image

Re: Shadow of the tomb raider

50
NTGSruler wrote: 14 Sep 2022 17:31
Kolm wrote: 14 Sep 2022 16:24 13,19 euro is ook niet mis voor definitive edition van Shadow of the Tomb Raider :cool:
Check wel even of alle DLC ook als aangekocht staat, heel soms wordt hij gewoon gratis en moet je hem zelf nog kopen :nerd:
Dat moet ik inderdaad eens even gaan checken, want ik dacht dat ik alleen de game kon downloaden (nog niet gedownload, gewoon in bibliotheek).

Kon je vroeger eigenlijk in je bibliotheek op een game niet driehoekje drukken en zien welke DLC je allemaal had voor die game?
Op PS4 kan je de game selecteren en dan bij playstation store kan je 'your add-ons' selecteren en dan zie je wat wel/niet is geïnstalleerd. Dit werkt ook voor games die niet geïnstalleerd staan.

Op PS5 kan je als je op een geïnstaleerde game staat 'options' doen en dan 'manage game content' en daar kan je dan zien welke add-ons je hebt en wat er wel/niet geïnstalleerd is.
Heb er op PS5 nog niet op gelet of je voor niet-geïnstalleerde games makkelijk je gekochte add-ons kan zien.
Image

Re: Shadow of the tomb raider

52
Als je de Definitive Edition hebt gekocht zit alle DLC erbij... je zou even kunnen kijken of de losse DLC's als gekocht of gratis staan als je ze opzoekt.
In Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition ervaar je het laatste hoofdstuk van Lara's afkomst als ze verandert in de Tomb Raider die ze voorbestemd is te worden. Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition combineert de basisgame met alle zeven uitdagingstombes-DLC plus alle downloadbare wapens, outfits en vaardigheden en is de ultieme manier om Lara's allesbepalende moment mee te maken.
Image