Ghost of Tsushima

1
Image
Ontwikkelaar: Sucker Punch Productions
Uitgever: Sony Interactive Entertainment
Genre: (open wereld) actiegame
Release: (?)

De gameplay heeft mij toch enthousiast gemaakt over de game :)
Prachtige beelden waarmee de video opent, heel mooie omgevingen. De overgangen tussen gevechten vind ik ook leuk gedaan. Deze ga ik zeker in de gaten houden :)

Re: Ghost of Tsushima

3
Gamefreak wrote:velen zeggen dat het lijkt op Bloodborne, ik hoop dat het euh vergevingsgezinder is... :S
Je bent niet de enigste die dat hoopt. Blij dat bloodborne gedaan is bij mij met hulp van nen maat oef

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Ghost of Tsushima

5
Mr.Wolf wrote:Ik vond dit eigenlijk 1 van de beste games die ze hebben laten zien bij Sony :p Ik ben gegaan van "helemaal geen verwachtingen", naar "HYPED" :p
Ik ga nog niet helemaal mee met de hype, maar ben toch blij dat er een nieuwe exclusive in het vooruitzicht is :)
Al blijft het nog wat afwachten tot we meer weten over de volledige schaal van de game.

Re: Ghost of Tsushima

6
fsterchele23 wrote:
Gamefreak wrote:velen zeggen dat het lijkt op Bloodborne, ik hoop dat het euh vergevingsgezinder is... :S
Je bent niet de enigste die dat hoopt. Blij dat bloodborne gedaan is bij mij met hulp van nen maat oef

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
ik heb er mij zelfs niet aan gewaagd Sooi !!

Re: Ghost of Tsushima

10
Als er iemand nog een thema wil, ga er vanuit dat de code meerdere keren te gebruiken is:
Met code: 38BE-G6N8-L93A krijg je een gratis Ghost Dynamic Theme. Verzilveren moet in de PlayStation store.

De code is geldig t/m 31 januari 2020
Zag deze code langskomen op budgetgaming. Denk deel hem hier ook maar even :)
Image

Re: Ghost of Tsushima

11
Marty wrote:Als er iemand nog een thema wil, ga er vanuit dat de code meerdere keren te gebruiken is:
Met code: 38BE-G6N8-L93A krijg je een gratis Ghost Dynamic Theme. Verzilveren moet in de PlayStation store.

De code is geldig t/m 31 januari 2020
Zag deze code langskomen op budgetgaming. Denk deel hem hier ook maar even :)
Bedankt! :cool:
Image