Re: Ghost of Tsushima

32
tweet tweet

Nieuwe outfits

Image

Image

Image

Image

From now until January 15, 2021, unlock these #GhostOfTsushima: Legends outfits inspired by iconic PlayStation characters from God of War, Horizon Zero Dawn, Shadow of the Colossus and Bloodborne! Complete any Story or Survival mission with each class to unlock all four outfits!



Doe maar een lekker kippetje
Image

Re: Ghost of Tsushima

44
zenmaster wrote: 07 Apr 2022 15:40 Nu ik klaar ben met Hades ga ik vandaag starten met deze. Kijk er al een tijd enorm naar uit.

Heeft iemand van jullie de Kurosawa modus geprobeerd?
Ik heb dat eventjes gedaan maar toch vrij snel terug uitgezet. Grafisch gezien wordt alles zwartwit (leuk effect) en dat zorgde - bij mij alleszins - voor wat problemen bij de vechtscènes. Misschien is het anders als je van bij de start die modus gebruikt, maar ik was nogal gewend geraakt aan de kleuren naar counters/aanvallen toe die vijanden maakten.
Ik herinner mij ook bepaalde missies waarbij je - no spoilers - naar iets op zoek moest gaan met een specifieke kleur. Geen idee hoe ze dat dan aanpakken?
Image

Re: Ghost of Tsushima

45
Ik wist eerst niet was het was tot Sanity het uitlegde! :L:

Geen idee of het er al in zat toen ik de game speelde, maar ik heb het dus in volle kleuren gespeeld en ik herinner me dat hier en daar mijn mond echt openviel van hoe mooi en kleurrijk de omgevingen en het uitzicht waren! Dus ik zou zeggen: Speel in kleur! :D
Image
cron