Just Cause 4

1
Image
Ontwikkelaar: Avalanche Studios
Uitgever: Square Enix
Genre: Action
Release Date: 4 december 2018
Prijs: €59,99
Platform:PS4
Trailers:




Screenshots
Image

Image

Image

Image


Verhaal
Welkom in Solís, een enorme Zuid-Amerikaanse wereld vol conflicten, onderdrukking en extreme weersomstandigheden. In Just Cause 4 belandt de slechte agent Rico Rodriguez in Solís om koste wat kost op zoek te gaan naar de waarheid over zijn verleden. Doe je wingsuit aan, pak je volledig aanpasbare enterhaak en maak je klaar om flink herrie te schoppen!
Last edited by Marty on 21 Aug 2018 13:26, edited 1 time in total.
Image

Re: Just Cause 4

2
4 december 2019? :think:

Ik had het idee dat hij eigenlijk al eind dit jaar of begin 2019 kwam, maar... misschien heb ik niet goed zitten opletten!

Heb mij een tijdje geleden erg vermaakt met de 3, al was de platinum wel een behoorlijke grind... :P
Image

Re: Just Cause 4

3
Kolm wrote:4 december 2019? :think:

Ik had het idee dat hij eigenlijk al eind dit jaar of begin 2019 kwam, maar... misschien heb ik niet goed zitten opletten!

Heb mij een tijdje geleden erg vermaakt met de 3, al was de platinum wel een behoorlijke grind... :P
Aangepast naar 2018 :silly:
Image

Re: Just Cause 4

12
Even maar een heads up geven. Aangezien we JC4 krijgen bij Plus, de expansion pack waarbij je alle DLC krijgt staat nu in Sale bij de eindejaarsaanbiedingen voor 9,89 euro ipv 29,99.
Zėėr interessant lijkt mij voor diegene die de game willen spelen of de DLC nog niet hadden.
Image

Re: Just Cause 4

13
Ik heb inmiddels de hele storyline uitgespeeld en alle locaties ontdekt. Maar ik zit nog maar aan Chaos level 10.

Grinden tot chaos level 14 duurt echt vet lang, maarja, het is de laatste trophy. :S
Ze zullen het wel zo bedacht hebben dat je er eigenlijk de DLC voor moet kopen.

Re: Just Cause 4

15
Kolm wrote:In JC3 moest je ook bijna alles completen voor 1.000.000 chaos maar er was dan ook nog een trophy voor 100% completion dus uiteindelijk kwam die chaos wel vanzelf...
Inmiddels gelukt en de platinum binnen, ik heb er wel een klein uur van links naar rechts voor moeten slingeren om de chaos points te farmen. :D

Platinum dus :cool: