Star Wars Jedi Fallen Order

1


Een nieuwe Star Wars game!

Tot mijn schaamte moet ik bekennen dat ik tot vorige week niet wist dat er één in de maak was :|

Ik kijk alleszins uit naar de game. Spelen als een jedi op de vlucht voor The Empire. Maar het is en blijft EA dus het is nog wat afwachten na het debacle van Battlefront 2 met lootboxes en toestanden.
Image

Re: Star Wars Jedi Fallen Order

3
ShAmPi wrote:
daviduvel wrote: Tot mijn schaamte moet ik bekennen dat ik tot vorige week niet wist dat er één in de maak was :| .
Don't worry.
Ik ben 34 en heb nog nooit een Star Wars film gezien :D
Tenzij je Spaceballs meetelt :D
Als we dan toch aan het bekennen zijn: ik ben 36 en heb nog nooit een Star Wars film gezien, zelfs Spaceballs niet :lol:
Ik heb de behoefte om een te kijken ook niet, overigens.
Image

Re: Star Wars Jedi Fallen Order

4
paveman wrote:
ShAmPi wrote:
daviduvel wrote: Tot mijn schaamte moet ik bekennen dat ik tot vorige week niet wist dat er één in de maak was :| .
Don't worry.
Ik ben 34 en heb nog nooit een Star Wars film gezien :D
Tenzij je Spaceballs meetelt :D
Als we dan toch aan het bekennen zijn: ik ben 36 en heb nog nooit een Star Wars film gezien, zelfs Spaceballs niet :lol:
Ik heb de behoefte om een te kijken ook niet, overigens.
Spaceballs is sjah...
Look for yourself :D

Image

Re: Star Wars Jedi Fallen Order

6
Spaceballs is geweldig :lol: :lol:
Lord Dark Helmet: Who is he?
Col. Sandurz: He's an Asshole, sir.
Lord Dark Helmet: I know that! What's his name?
Col. Sandurz: That is his name, sir. Asshole. Major Asshole.
Lord Dark Helmet: And his cousin?
Col. Sandurz: He's an Asshole, too, sir. Gunner's made first class Phillip Asshole.

Ontopic:
Single player star wars game lijkt me wel interessant en wordt gemaakt door Respawn Entertainment (Titanfall)
Image

Re: Star Wars Jedi Fallen Order

9
Ik kijk hier al langer vol verwachting naar uit. Al is het maar omdat we sinds The Force Unleashed II geen singleplayer Star Wars game meer gehad hebben.
Hoe dan ook klikt het allemaal heel mooi en blijf ik sceptisch. Ik had meer gehoopt op een afwisseling tussen stealth en actie, aangevuld met een goed verhaal. Het lijkt toch vooral rond combat te draaien.

Hier nog wat info:
  1. Fallen Order is a single-player experience, full stop
  2. Lucasfilm and Respawn spent at least a year nailing down Fallen Order’s world, story, premise, and characters
  3. Fallen Order is all about visceral, one-on-one combat
  4. Actor Cameron Monaghan plays former Padawan Cal Kestis
  5. While the game tells a fresh, original story full of new characters, it also ties into the larger world of Star Wars storytelling
En hierhet volledige artikel ;)

Re: Star Wars Jedi Fallen Order

10
met0t0 wrote:Ik kijk hier al langer vol verwachting naar uit. Al is het maar omdat we sinds The Force Unleashed II geen singleplayer Star Wars game meer gehad hebben.
Hoe dan ook klikt het allemaal heel mooi en blijf ik sceptisch. Ik had meer gehoopt op een afwisseling tussen stealth en actie, aangevuld met een goed verhaal. Het lijkt toch vooral rond combat te draaien.

Hier nog wat info:
  1. Fallen Order is a single-player experience, full stop
  2. Lucasfilm and Respawn spent at least a year nailing down Fallen Order’s world, story, premise, and characters
  3. Fallen Order is all about visceral, one-on-one combat
  4. Actor Cameron Monaghan plays former Padawan Cal Kestis
  5. While the game tells a fresh, original story full of new characters, it also ties into the larger world of Star Wars storytelling
En hierhet volledige artikel ;)
jammer dat The Force Unleashed 3 nooit kwam !!

Re: Star Wars Jedi Fallen Order

11
Eindelijk gameplay! :D



En hier nog een trailer:



Valt mij wel op hoe sterk hij hier al lijkt te zijn. En dat voor een beginnende Jedi op de vlucht... :think:
Misschien is het al ietsje verder in de game. Hoe dan ook met je wel een gevoel van macht hebben, anders zou het denk ik minder leuk zijn om te spelen. En sterke vijanden hebben we nog niet gezien.
Het speelt wel helemaal zoals ik verwacht had. Hopelijk is het verhaal ook echt de moeite, want daar kunnen ze veel mee doen.

Re: Star Wars Jedi Fallen Order

14
Ik hoop het maar dat er wat uitdaging zou zijn, zeker omdat het om overleven als Jedi zou moeten draaien.

Hier nog wat gameplay:


Wel heel stom dat er geen ledematen afgehakt kunnen worden, terwijl dat in de films net zo vaak gebeurt en vaak ook een kantelmoment is... :|
Laten we hopen dat het voor de rest wel de moeite is en ook een boeiend verhaal vertelt.

Re: Star Wars Jedi Fallen Order

15
met0t0 wrote:Ik hoop het maar dat er wat uitdaging zou zijn, zeker omdat het om overleven als Jedi zou moeten draaien.

Hier nog wat gameplay:


Wel heel stom dat er geen ledematen afgehakt kunnen worden, terwijl dat in de films net zo vaak gebeurt en vaak ook een kantelmoment is... :|
Laten we hopen dat het voor de rest wel de moeite is en ook een boeiend verhaal vertelt.
wordt misschien nog aangepast ??
cron