Control

1
Image
Ontwikkelaar: Remedy Entertainment
Uitgever: 505 Games
Genre: Action
Release Date: 27-08-2019
Adviesprijs: €59,99
Platform: PS4
Trailers:




Screenshots
Image

Image

Image

Image

Image



Verhaal
Nadat een buitenaardse dreiging een geheim agentschap in New York binnendringt, word jij de nieuwe directeur die moet knokken om de controle weer in handen te krijgen.
Ontwikkelaar Remedy Entertainment presenteert een bovennatuurlijk 3rde persoons actie-avontuur dat je uitdaagt om een combinatie van bovennatuurlijke vaardigheden, aanpasbare plattegronden en reactieve omgevingen te beheersen, terwijl je vecht in een uitgebreide en onvoorspelbare wereld.


Bron: Playstation Store


En omdat ik de game al heb hier onder wat eigen gameplay:


Van wat ik gespeeld heb is dit toch echt een geweldige game. :D
Image

Re: Control

3
Gamefreak wrote:nu pas een topic ?? laat seg. Soit, beter te laat dat niet. Trekt fel op Quantum Break, een Xdoos exclusive...
Logisch want het is dezelfde develloper namelijk remedy

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Control

7
Even een heel nummer beluisterd in de soundroom


En dan staan de lyrics ook nog eens gedeeltelijk op een bord:
Image


En hoe dichter je bij de speaker staat hoe harder je de muziek hoort
Image

Re: Control

10
Blijkbaar een parel. Krijgt een zeer positieve review op Invader een 88 en op Metacritic een 81. Ziet er goed uit ik heb zeker interesse en denk wel dat ik deze ga kopen

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: Control

11
RoyVdW wrote:Blijkbaar een parel. Krijgt een zeer positieve review op Invader een 88 en op Metacritic een 81. Ziet er goed uit ik heb zeker interesse en denk wel dat ik deze ga kopen
Image


Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Roy, jij hebt geen pro toch? Dan kun je denk ik beter deze game achter wege laten. Veel frame drops naar 10fps
De pro heeft ook last van framedrops maar niet zo erg als de ps4.

Van alle consoles, XBOX One X, XBOx One, PS4 PRo en de normale ps4 is de ps4 versie het slechts
Kijk even onderstaand filmpje vanaf ongeveer 14:40
Image

Re: Control

12
Ik heb een Pro. En klopt ik ben ervan op de hoogte. Werd vermeld in de review. Koop hem zeker niet gauw, hopelijk komt er daar nog een patch voor.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: Control

13
fsterchele23 wrote:
Gamefreak wrote:nu pas een topic ?? laat seg. Soit, beter te laat dat niet. Trekt fel op Quantum Break, een Xdoos exclusive...
Logisch want het is dezelfde develloper namelijk remedy

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
weet ik Swa, maar toch, je kan dan nog een andere game maken met zijn eigen accenten, dat zal Control ook wel zijn maar het trekt toch bij momenten heel fel op QB.

Re: Control

15
Marty wrote:Roy, jij hebt geen pro toch? Dan kun je denk ik beter deze game achter wege laten. Veel frame drops naar 10fps
De pro heeft ook last van framedrops maar niet zo erg als de ps4.

Van alle consoles, XBOX One X, XBOx One, PS4 PRo en de normale ps4 is de ps4 versie het slechts
Kijk even onderstaand filmpje vanaf ongeveer 14:40
Da's wel heel jammer... :( Het verschil tussen PS4 en PS4 Pro begint op het einde van hun cyclus dus wel zichtbaar te worden. Hopelijk bij niet al te veel games.