Re: Control

33
De ultimate edition is de enige die die upgrade bevat en die upgrade is niet apart beschikbaar, zeker nu nog niet want er is nog niks van de PS5 te pre-orderen in de PSN store. Dus ik denk dat het toch de ultimate edition was die tijdelijk gratis was voor mensen met de deluxe edition :think:

En wat misschien voor hen een probleem is: Mensen die digitaal de deluxe edition hebben, zijn makkelijk te achterhalen. Maar mensen die de deluxe edition fysiek hebben, niet. Hoewel deze mensen toch ook een code hebben moeten ingeven om de deluxe content te unlocken. Lijkt me dat dat op basis daarvan ook zou moeten kunnen. Of het moet zijn dat niet wordt bijgehouden wie welke code ingeeft ofzo, maar dat zou ik dan ook weer wat apart vinden. :think:
Image

Re: Control

34
Mijn geneuzel over de fysieke versie kan je wel laten voor wat het is... :|

Ik bedacht me plots dat ik de code van mijn fysieke deluxe edition nog moest ingeven. Ik deed dat maar de season pass unlockte niet.
Blijkbaar is* de season pass enkel deel van de digitale deluxe edition en heeft de fysieke versie enkel een steelcase, wat kaarten en nog wat kleine digitale items zoals een thema voor ongeveer dezelfde prijs als de digitale deluxe edition.

Nu voel ik me een beetje dom dat ik dat dus niet goed begrepen heb blijkbaar en tegelijk ook nog wat meer int zak gezet dus :L:

Maar de digitale deluxe version kunnen ze dus prima omzetten. Genoeg andere games die bv eerst op PS4 uitkomen en later op PSVita en dat die tweede versie dan gratis is. Vaak moet je deze dan nog wel even gratis 'kopen' in de store voor het in je downloadlijst staat, maar dat is geen onoverkomelijk probleem.

En als ze er allebei al opstaan dan krijg je bij cross-buy vaak bij aankoop van eentje ze allebei direct in je downloadlijst.

*Was van de digitale deluxe edition is niet meer beschikbaar op de PSN store.
Image