Re: Ratchet & Clank: Rift Apart

50
FGras wrote: 07 Jun 2021 09:43 In deze video hebben ze zo te zien de kamer van dividedx11 gebruikt :D

Hahaha, ondertussen staat alles al wat compacter maar het zou gekund hebben ;)

Had deze al zien passeren, vond 'm best wel gaaf!
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Ratchet & Clank: Rift Apart

55
gamerke1992 wrote: 08 Jun 2021 19:51 Ik hoor nu dat de game op 10 uur uitgespeeld is :eek:
Is dat rushend of alles uitzoekend en voor platinum gaan? :think:

Edit: 4gamers heeft het over 12-15u voor 1 playthrough en dat is volgens hen vergelijkbaar met de vorige games. En dat zou wel kunnen kloppen als je gewoon de game een keer snel doorspeelt. Ik was altijd het meeste tijd kwijt aan alles herspelen voor collectables die je de eerste keer nog niet kon pakken of die ik stomweg niet kon vinden :P
Image

Re: Ratchet & Clank: Rift Apart

56
gamerke1992 wrote: 08 Jun 2021 18:46
FGras wrote: 08 Jun 2021 18:05 De reviews zijn allemaal vanzelfsprekend positief. Ik wil m ook spelen maar 75.- voor een game… Ik houd marktplaats wel in de gaten! :D
Dat vind ik ook veel, maar je kan alle games wel goedkoper vinden. Ik heb deze op bol besteld voor 67 euro bijvoorbeeld.
Wel enkel als je een select abonnement hebt... Ik heb ook gezocht naar goedkopere alternatieven. Op enkele nederlandse sites stond de game ook voor 67 euro, maar voor te verschepen naar België moest je dan minstens ook nog 5 euro erbij betalen.
Ergens ben ik wel blij dat ik geen 75 euro betaald heb nu voor een spel dat je zo snel kunt uitspelen :p
Image

Re: Ratchet & Clank: Rift Apart

57
Goed om de reviews zo positief te horen, toch een mooie grote exclusive voor de PS5 :)
Dat de game zo snel uitgespeeld is, vind ik op zich niet zo erg. Het is ongeveer zoals de vorige games: veel herspelen om alles te verzamelen, dus dat verlengt de speelduur alweer goed :P

Re: Ratchet & Clank: Rift Apart

59
ShAmPi wrote: 09 Jun 2021 09:37 Ben ik de enige die geen probleem heeft met 75€ te betalen voor een game? :)

Vroeger waren mijn games duurder hoor in vergelijking met inflatie en wa nog allemaal :)
Bij studenten ligt deze hogere prijs wel veel gevoeliger. Zeker aangezien we door een kleine bron van inkomsten ook nog een sociaal leven moeten onderhouden met daarbovenop een best pittige prijs voor een spel dat echt wel snel uitgespeeld is. Voor een spel als Days Gone of The Last Of Us 2 zou ik veel sneller die 75 euro betalen omdat ik daar minstens 30 uur in stop! :p Maar ik heb er ook niet heel veel problemen mee om enkele maanden te wachten tot die goedkoper staat. Ik zie zo dat Returnal al 15 euro goedkoper is dan anderhalve maand geleden :p
Image

Re: Ratchet & Clank: Rift Apart

60
Mr.Wolf wrote: 09 Jun 2021 10:00
ShAmPi wrote: 09 Jun 2021 09:37 Ben ik de enige die geen probleem heeft met 75€ te betalen voor een game? :)

Vroeger waren mijn games duurder hoor in vergelijking met inflatie en wa nog allemaal :)
Bij studenten ligt deze hogere prijs wel veel gevoeliger. Zeker aangezien we door een kleine bron van inkomsten ook nog een sociaal leven moeten onderhouden met daarbovenop een best pittige prijs voor een spel dat echt wel snel uitgespeeld is. Voor een spel als Days Gone of The Last Of Us 2 zou ik veel sneller die 75 euro betalen omdat ik daar minstens 30 uur in stop! :p Maar ik heb er ook niet heel veel problemen mee om enkele maanden te wachten tot die goedkoper staat. Ik zie zo dat Returnal al 15 euro goedkoper is dan anderhalve maand geleden :p
Ja tuurlijk snap ik wel.
Maar ook ik was een student ooit :)

En toen hadden we geen internet om te weten of de game lang duurde of goed scoorde.
En games waren duurder dan nu. Je mag ook niet vergeten dat vroeger een inkomen ook veel lager was dan nu.
Een spel koste ons ook 60€ toen. Moest je dit met de inflatie naar vandaag brengen kom je veel hoger dan 75€ nu ;)
Image