Re: Ratchet & Clank: Rift Apart

61
ShAmPi wrote: 09 Jun 2021 09:37 Ben ik de enige die geen probleem heeft met 75€ te betalen voor een game? :)

Vroeger waren mijn games duurder hoor in vergelijking met inflatie en wa nog allemaal :)
Als het een game is die ik echt wil zoals R&C dan kan het me niet zo heel veel schelen. Als er een CE was geweest had ik die zelfs gekocht.
Maar dan koop ik de game wel fysiek. Digitaal staat deze aan 79,99 euro en eigenlijk is digitaal bij PlayStation altijd duurder dan fysiek.

Digitaal ga ik dus niet zo heel snel games kopen die ook fysiek beschikbaar zijn. Of ze moeten al een heel erg goedkope sale hebben ergens jaren na release ofzo. Maar dan was het ook geen game die ik echt heel graag wilde spelen :P

Als het een game is waarvan ik twijfel of ik hem echt heel leuk ga vinden, dan hangt het er vanaf of dit een game is die maanden na release ook nog makkelijk te vinden gaat zijn of niet. Vooral games die wat onder de radar blijven of van bepaalde uitgevers zijn, zijn vaak enkel op release beschikbaar en daarna niet meer te vinden :(
Image

Re: Ratchet & Clank: Rift Apart

63
ShAmPi wrote:Ben ik de enige die geen probleem heeft met 75€ te betalen voor een game? :)

Vroeger waren mijn games duurder hoor in vergelijking met inflatie en wa nog allemaal :)
Nope, ik zal dat nooit geven aan een game. 2e hands is top. Beide partijen tevreden. Daarmee koop ik sowieso de disc versie die €100 haal je er zo uit.
Image


Sent from my BLN-L21 using Tapatalk

Image

Re: Ratchet & Clank: Rift Apart

69
Ik vind het persoonlijk toch ook redelijk duur. Zeker met hoe ze dezer dagen gereleased worden met beperkte content om dan later nog eens geld uit te slaan met DLC. In vergelijking met vroeger, inflatie en wat nog allemaal zal het wel ongeveer hetzelfde zijn kwa prijs. Echter had ik vroeger een volledig afgewerkte game die ik direct kon spelen zonder een day one patch van enkele honderden gigs en die zonder bugs and glitches aan elkaar hangt. Zie bijvoorbeeld cyberpunk 2077. Sony en wie nog allemaal zou hier véél strenger moeten op toezien. Dat betekent dan maar dat releases verschuiven en later zijn. Maar dan kan ik tenminste mijn backlog uitspelen.
Image

Re: Ratchet & Clank: Rift Apart

70
NTGSruler wrote: 16 Jun 2021 16:44 Ik vind het persoonlijk toch ook redelijk duur. Zeker met hoe ze dezer dagen gereleased worden met beperkte content om dan later nog eens geld uit te slaan met DLC. In vergelijking met vroeger, inflatie en wat nog allemaal zal het wel ongeveer hetzelfde zijn kwa prijs. Echter had ik vroeger een volledig afgewerkte game die ik direct kon spelen zonder een day one patch van enkele honderden gigs en die zonder bugs and glitches aan elkaar hangt. Zie bijvoorbeeld cyberpunk 2077. Sony en wie nog allemaal zou hier véél strenger moeten op toezien. Dat betekent dan maar dat releases verschuiven en later zijn. Maar dan kan ik tenminste mijn backlog uitspelen.
Vroeger had jebook games die vol bugs ed zaten hoor. En toen moest je er maar mee leren leven.
Image

Re: Ratchet & Clank: Rift Apart

74
ShAmPi wrote: 20 Jun 2021 15:29
NTGSruler wrote: 16 Jun 2021 16:44 Ik vind het persoonlijk toch ook redelijk duur. Zeker met hoe ze dezer dagen gereleased worden met beperkte content om dan later nog eens geld uit te slaan met DLC. In vergelijking met vroeger, inflatie en wat nog allemaal zal het wel ongeveer hetzelfde zijn kwa prijs. Echter had ik vroeger een volledig afgewerkte game die ik direct kon spelen zonder een day one patch van enkele honderden gigs en die zonder bugs and glitches aan elkaar hangt. Zie bijvoorbeeld cyberpunk 2077. Sony en wie nog allemaal zou hier véél strenger moeten op toezien. Dat betekent dan maar dat releases verschuiven en later zijn. Maar dan kan ik tenminste mijn backlog uitspelen.
Vroeger had jebook games die vol bugs ed zaten hoor. En toen moest je er maar mee leren leven.
Klopt. Maar die werden destijds in de OPM gecatalogeerd onder de noemer "bagger game". Kon je die lekker vermijden.
Image
cron