Re: God of War Ragnarök

3
HYPE HYPE HYPE!
Ik ben wel benieuwd hoe deze game gaat uitpakken... Gaat er vooral een focus liggen op Thor, of gaat ook Odin ook een grote rol spelen? Blijkbaar zou dit ook het einde betekenen van de Noorse saga... Benieuwd welke richting ze hierna uitgaan!
Image

Re: God of War Ragnarök

5
Mr.Wolf wrote: 25 Sep 2021 20:44Blijkbaar zou dit ook het einde betekenen van de Noorse saga... Benieuwd welke richting ze hierna uitgaan!
Dat zou snel zijn na 2 games, jammer als ze het niet meer zouden verkennen. Langs de andere kant bouwt het nu wel al op naar een gigantisch evenement in de Noorse mythologie (Ragnarok), dus ja, waarover zou het daarna nog moeten gaan :lol:
Ik zou het ook wat vreemd vinden om vervolgens nog naar ergens anders te gaan, maar ja, het blijft een grote PlayStation exclusive reeks, dus ze zullen die niet al te snel opgeven.

Re: God of War Ragnarök

6
met0t0 wrote: 26 Sep 2021 11:42
Mr.Wolf wrote: 25 Sep 2021 20:44Blijkbaar zou dit ook het einde betekenen van de Noorse saga... Benieuwd welke richting ze hierna uitgaan!
Dat zou snel zijn na 2 games, jammer als ze het niet meer zouden verkennen. Langs de andere kant bouwt het nu wel al op naar een gigantisch evenement in de Noorse mythologie (Ragnarok), dus ja, waarover zou het daarna nog moeten gaan :lol:
Ik zou het ook wat vreemd vinden om vervolgens nog naar ergens anders te gaan, maar ja, het blijft een grote PlayStation exclusive reeks, dus ze zullen die niet al te snel opgeven.
Volgens de makers zou het 5 jaar duren voor een God Of War game, en 15 jaar voor de trilogy vonden ze veel te veel! Ergens zou ik het ook wel bizar vinden mochten ze ermee stoppen, want deze games lijken mij wel geld op te brengen en er zijn nog wel wat mythologieën te verkennen... Time will tell I guess :p
Image

Re: God of War Ragnarök

7
Als ze er voldoende tijd in steken en het echt de moeite is qua verhaal, zal het ook wel goed zijn in 2 games. Ik vond het net leuk dat de vorige game niet al in 10 uurtjes uitgespeeld is, hopelijk maken ze hier ook een lange game van :)

Re: God of War Ragnarök

11
NTGSruler wrote: 05 Oct 2021 09:40 En hier ben ik die de God of War nog moet spelen :D En ik heb nog GOW III Remastered en Ascension. Kom ik binnenkort hopelijk aan toe.
Ascension heeft 1 mp trophy voor het completen van de tutorial. Duurt niet lang en is op dit moment nog steeds haalbaar.
Verder is de game ook niet superlang of moeilijk. Tenzij je zoals ik doet en vlak voor een wat lastiger gevecht beslist om de game 5 jaar te laten liggen en in dat lastige gevecht de combat controls opnieuw moet uitzoeken :lol:
Image

Re: God of War Ragnarök

13
10u is misschien wat optimistisch maar de game is inderdaad vrij kort. Ik heb hem van de eerste keer op hard gedaan en eens ik de controls opnieuw wist was dat goed te doen. Vooral omdat je in die run ook alle upgrades gaat verzamelen waardoor je meer health en magic kan hebben.
Image

Re: God of War Ragnarök

15
Ik zou vooral niet te lang wachten met die ene mp trophy. Daarna kan je altijd nog kijken wanneer je hem precies gaat spelen.

Zelf zou ik de remasters van Ghost of Sparta en Chains of Olympus nog is moeten spelen. Ook de originele heb ik nooit gespeeld... :shh:
Image