Re: God of War Ragnarök

17
Kolm wrote: 05 Oct 2021 12:59Zelf zou ik de remasters van Ghost of Sparta en Chains of Olympus nog is moeten spelen. Ook de originele heb ik nooit gespeeld... :shh:
Zeker doen, ik heb die elk minstens 5x gespeeld op PSP omdat ik ze zo leuk vond :)
Kon er ook mee te maken hebben dat ik toen nog niet veel andere games had... :-"

Re: God of War Ragnarök

18
Ik was nog even de comments aan het lezen van het artikel over de accessibilty instellingen in de game en kwam deze comments tegen:
Nilesings
May 19, 2022 at 3:17 PM GMT+2
1. Awesome!! 2. Accessibility features for Last Of Us Part 2 and Horizon Forbidden West were revealed less than 2 weeks before release 🤔🤔🤯
AmazingCass_2019
May 19, 2022 at 3:55 PM GMT+2
I was thinking the same thing. Both God of War Ragnarök and Horizon Forbidden West were originally 2021 releases, that then got delayed into 2022. HFW already released in February, so I’m not sure why some people are thinking that GoW Ragnarök is still so far out – a summer release this year is totally a possibility. I could see Sony dropping a big reveal in June, along with an early July release date for it.
Dat de game over 2 weken gaat uitkomen geloof ik nog niet maar juli/augustus zou wel mogelijk zijn lijkt me.
Ik was overigens vergeten dat deze game uitgesteld was van 2021 naar 2022 :shhhh:

https://blog.playstation.com/2022/05/19 ... -revealed/
Image

Re: God of War Ragnarök

21
RoyVdW wrote: 03 Jun 2022 12:41 Oei oei hat gaat rap
Image
De 2018 nog niet gespeeld, al de rest platinum gebuttonbached
Image
Deze is nog makkelijker om de platinum voor te halen :cool:
En daarnaast natuurlijk een fantastische game, ik vind het een heel goede richting die ze zijn ingeslagen met de reeks :)

Re: God of War Ragnarök

27
zenmaster wrote: 15 Sep 2022 12:29 Is het nog de moeite om de God of War serie van nul te beginnen? Heb deze om één of andere reden altijd links laten liggen. Is de God of War voor Ragnarok een reboot van de serie of een vervolg?
Beetje van beiden als ik mij niet vergis. De "nieuwe" God of War is een reboot in termen van gameplay maar het verhaal zet zich wel degelijk voort na GOW3.
Topgames wat mij betreft. De "reboots" vind ik persoonlijk nog beter vanwege andere gameplay maar de "originelen" zijn zeker ook te smaken!
Image

Re: God of War Ragnarök

28
zenmaster wrote: 15 Sep 2022 12:29 Is het nog de moeite om de God of War serie van nul te beginnen? Heb deze om één of andere reden altijd links laten liggen. Is de God of War voor Ragnarok een reboot van de serie of een vervolg?
Ik zou het algemene verhaal van GoW1 tot en met GoW3 ergens op YouTube opzoeken en bij de reboot beginnen te spelen.
Qua gameplay vond ik de originele serie op de PS3 en PSP al wat oubollig aanvoelen, laat staan nu.

Re: God of War Ragnarök

29
Het is inderdaad een soort van soft reboot. Het verhaal gaat verder en je ziet in deze games eerder een rustigere Kratos terwijl de vorige games vooral in teken stonden van een wraakzuchtige en agressieve Kratos. Gameplay is volledig veranderd. In de eerste delen had je een vast camera perspectief en was je veel beweeglijker. Actie was veel meer fast paced vond ik. Je gaat perfect kunnen volgen in dit deel als je de vorige games niet gespeeld hebt, maar er word toch soms teruggegrepen wel naar de vorige delen (vooral vanaf de 2e helft). Als je de kans hebt, zou ik zeker en vast de 3e een keer spelen. Vind ik zelf nog steeds de beste van de reeks en is ook beschikbaar voor ps4!
Ik kon het niet laten en heb toch de nieuwe maar besteld :p
Image
cron