Re: God of War Ragnarök

31
Ik ben wel heel blij met de nieuwe richting die ze zijn uitgegaan :)
Ze hebben een vers universum om hun creatieve geschiedenis op los te laten en het verhaal is veel meer uitgewerkt. De tragere gameplay werkt heel goed, maar is zeker niet plots veel makkelijker.

Re: God of War Ragnarök

44
Mr.Wolf wrote: 04 Jan 2023 20:58 Wel grappig, kreeg een mail aan van Sony om mij te feliciteren met het feit dat ik God of War heb uitgespeeld :p Is ook de eerste keer dat zoiets gebeurd. Blijkbaar heb ik er ook 39 uur over gedaan
Met Spider-Man hebben ze dat ook gedaan dacht ik. Tsja, Danku zeker dan? Haha :lol:
Image

Re: God of War Ragnarök

45
gamerke1992 wrote: 04 Jan 2023 21:58
Mr.Wolf wrote: 04 Jan 2023 20:58 Wel grappig, kreeg een mail aan van Sony om mij te feliciteren met het feit dat ik God of War heb uitgespeeld :p Is ook de eerste keer dat zoiets gebeurd. Blijkbaar heb ik er ook 39 uur over gedaan
Met Spider-Man hebben ze dat ook gedaan dacht ik. Tsja, Danku zeker dan? Haha :lol:
Het was eerder ook een poging dat ik zou verdergaan met het spel denk ik :p "Er is nog veel te doen in 9 realms", "Bereid je voor op de platina trofee. Niet omdat het geschreven staat, maar omdat het nodig is". Achja, leuke attentie nog wel :p
Image