Re: Kena: Bridge of Spirits

16
En nog makkelijk ook. Je hoeft maar alleen te spelen op master tot aan de village. ( is 1 boss en wat normale vijanden)
Daarna kun je in de village ergens out of bounds gaan en zo de checkpoint pakken die je nodig hebt (is zover ze weten maar 1 checkpoint die met deze glitch werkt). Je moet wel een savegame hebben voor het einde op je normal playthrough (is alleen nog een cutscene).

Als je de bepaalde checkpoint hebt op master, moet je de game saven (nieuw slot natuurlijk) dan laad je je normal playthrough in. Dan moet je op het laatste punt gaan mediteren (driehoekje). Zodra je dat doet, meteen op pauze drukken en dan de savegame laden van je master playthrough. Op een of andere manier registreerd ie het einde op master :D
Image

Re: Kena: Bridge of Spirits

17
Marty wrote: 07 Jun 2022 17:03 En nog makkelijk ook. Je hoeft maar alleen te spelen op master tot aan de village. ( is 1 boss en wat normale vijanden)
Daarna kun je in de village ergens out of bounds gaan en zo de checkpoint pakken die je nodig hebt (is zover ze weten maar 1 checkpoint die met deze glitch werkt). Je moet wel een savegame hebben voor het einde op je normal playthrough (is alleen nog een cutscene).

Als je de bepaalde checkpoint hebt op master, moet je de game saven (nieuw slot natuurlijk) dan laad je je normal playthrough in. Dan moet je op het laatste punt gaan mediteren (driehoekje). Zodra je dat doet, meteen op pauze drukken en dan de savegame laden van je master playthrough. Op een of andere manier registreerd ie het einde op master :D
Wie vindt dit toch allemaal uit vraag ik mij dan af? :lol:
Image

Re: Kena: Bridge of Spirits

18
NTGSruler wrote: 07 Jun 2022 17:31 Wie vindt dit toch allemaal uit vraag ik mij dan af? :lol:
Dat vraag ik mij toch ook vaak af. Uiteindelijk kan het nog langer duren om zoiets te zoeken dan de game gewoon te spelen :lol:
Al is het natuurlijk wel leuk als ge zoiets per toeval ontdekt en kunt delen.