Marvel's Guardians of the Galaxy (PS4&PS5)

17
Marty wrote: 28 Oct 2021 17:42 @ Kolm of andere mods, wil je dit verplaatsen naar het topic van Guardians of the Galaxy. Die maak ik nu even snel aan. uitgebreide versie komt dan nog
Ik heb jouw oorspronkelijk eerste post over de game in het Trophy leaderboard gekopieerd naar hier en alle opvolgende posts verplaatst naar hier.
Omdat posts binnen een topic altijd oudste eerste staan en verplaatste posts dus ook boven jouw eerste post voor het topic komen, kan je dus best even die eerste gekopieerde post in het topic aanpassen met de gameinfo. Hiervan kan je ook de titel aanpassen.

En blijkbaar kunnen we sinds de forum update enkel nog een topic kopiëren en niet een aparte post. Moet je eerst het topic kopiëren om dan de post waarvan je een kopie wilt te gaan verplaatsen. Wat een gehannes :P
Image

Re: Marvel's Guardians of the Galaxy (PS4&PS5)

25
gamerke1992 wrote: 21 Nov 2021 13:53
Kolm wrote: 21 Nov 2021 13:39 @Marty: Enig idee of dat probleem met collectibles in chapter select al is opgelost?
Heb de game in een Black Friday deal gekocht :girl:
Ik wou die ook kopen bij bol.com voor 32 euro. Maar hij is al uitverkocht :(
Ik had de PS4 versie gekocht voor 32.99, die heeft ook een gratis upgrade naar PS5 versie ;)
Ik verwacht hem morgen in de bus en is nu ook nog beschikbaar zie ik.
Image

Re: Marvel's Guardians of the Galaxy (PS4&PS5)

27
Marty wrote: 21 Nov 2021 14:48
Kolm wrote: 21 Nov 2021 13:39 @Marty: Enig idee of dat probleem met collectibles in chapter select al is opgelost?
Heb de game in een Black Friday deal gekocht :girl:
De nieuwe trophy guide op psnprofiles geeft aan dat er geen missables meer zijn. Er is iets van een Save-rollback feature waarmee je dus wel collectibles zou kunnen halen
Klinkt ingewikkeld :P
Waarom niet normale chapter select :q:

Weet je toevallig of ze van plan zijn om hier DLC voor uit te brengen? Ik had de game niet echt op mijn radar :P
Image

Re: Marvel's Guardians of the Galaxy (PS4&PS5)

28
Kolm wrote: 21 Nov 2021 14:14
gamerke1992 wrote: 21 Nov 2021 13:53
Kolm wrote: 21 Nov 2021 13:39 @Marty: Enig idee of dat probleem met collectibles in chapter select al is opgelost?
Heb de game in een Black Friday deal gekocht :girl:
Ik wou die ook kopen bij bol.com voor 32 euro. Maar hij is al uitverkocht :(
Ik had de PS4 versie gekocht voor 32.99, die heeft ook een gratis upgrade naar PS5 versie ;)
Ik verwacht hem morgen in de bus en is nu ook nog beschikbaar zie ik.
Uiteindelijk kunnen bestellen bij coolblue voor 34,99 euro :D Klinkt heel stom, maar ik wou een PS5 doosje :p
Image