Re: Uncharted 4

226
Ik denk niet dat shareplay gaat werken daarvoor.
Het idee van shareplay is dacht ik dat ik op jouw ps4 speel, maar onder jouw account. Ik zie regelmatig mensen die vragen om op die manier voor hen een trophy te halen omdat ze het zelf niet kunnen halen. Hoewel zoiets via shareplay dan ook lastiger lijkt omdat er toch altijd wat lag is...
Image

Re: Uncharted 4

228
Ik denk ook niet dat dat een sterk plan is. :D
Zoals ik eerder al zei, mocht er een goede game bij PSPlus komen, dan schaf ik het wel een maandje aan en dan haal ik die trophies ook ff snel.

Voor nu: The Lost Legacy, en die is ook wel gaaf zeg! Hiermee hebben ze nog een geslaagde poging gedaan om die semi open wereld nog iets groter te maken!

Re: Uncharted 4

232
NTGSruler wrote:Overdosis Uncharted :P
De afgelopen 6 maanden wel ja :lol:

@paveman: Even opgezocht: Als je de controller wilt doorgeven dan moet de host psplus hebben en als je op die manier samen een game wilt spelen, dan moet je allebei psplus hebben.
Share the game screen with one visitor
The host’s game screen appears on the visitor's PS4™ system. The visitor cannot operate the host’s screen.
Give Controller to Visitor (Allow the Visitor to Play as You)
The host’s game screen appears on the visitor's PS4™ system, and the visitor plays as the host. The host must be a PlayStation®Plus member.
Give Controller to Visitor (Play a Game Together)
The host’s game screen appears on the visitor's PS4™ system, and both the host and visitor play together while viewing the same screen. The host and the visitor must be PlayStation®Plus members.
Image

Re: Uncharted 4

234
paveman wrote:Congrats met behalen van level 48 kolm! :party: ;)
Ah, dus als je mee wilt kijken, kan dat nog wel zonder PSPlus. Goed om nog even weer helder te hebben! :cool:
Bedankt! :cool:

Het was mij nog niet eens opgevallen dat ik met die platinum ook net een level-up had :D
Image
cron