Re: Death Stranding 2

2
Wat speculaties over de trailer.
We zien Fragile vluchten uit haar bunker. Het lijkt voor mij dat dit zich afspeelt voor de gebeurtenissen van Death Stranding...
[+] DS spoiler
puur afgaand op de huid van Fragile, die buiten haar gezicht normaal op de huid van een 90-jarige lijkt na wat Higgs met haar deed
en ze vlucht op iets wat op een prototype lijkt.
Daarna zien we haar met een voertuig met volgens mij de benaming van haar nieuw bedrijf - Drawbridge. We zien ook een verouderde Sam. En volgens mij Higgs op het einde, die zijn masker afneemt.

Verder zien we geen Cliff, die in principe leeft, of anderen uit de vorige game.
Image

Re: Death Stranding 2: On The Beach

5
:lol: :lol: echt.

Zalig toch, als je die vrijheid krijgt als artiest. Bij Konami was het een beetje als bij veel muzikanten tegenwoordig. Ze maken een hoop nummers en dan zegt de platenmaatschappij: laat die nummers maar weg. Schrijf die strofes eens anders. En dan de volgende plaat: deze beat is nu populair, doe dat nu maar, dan verdienen we meer. Tegen hun zin.
Zo is het met MGS4 en 5 gegaan. Eigenlijk 3 ook al.

Ik vind de character design echt fantastisch. Higgs (met gitaar) is ook zo´n antagonist waar je sympathie voor krijgt. Grappig, cool. En Troy Baker doet dat als stemacteur perfect.
Image

Re: Death Stranding 2: On The Beach

12
met0t0 wrote: 11 Feb 2024 11:24
zenmaster wrote: 04 Feb 2024 11:22OF! :idea: ...je kan er gewoon meteen aan beginnen met0t0. :cool:
Ik wil Death Stranding pas spelen als ik een PS5 gekocht heb, maar ja, zoals gezegd, kan ook nog heel lang duren... :lol:
Go Met0t0, ik moet niet bepalen waar jij je geld aan geeft, maar een PS5 is geen verkeerde aankoop. Met de backlog die jij hebt, kan je er nog steeds PS4 games op spelen ook. :nerd: :)
Image

Re: Death Stranding 2: On The Beach

14
NTGSruler wrote: 13 Feb 2024 11:47Go Met0t0, ik moet niet bepalen waar jij je geld aan geeft, maar een PS5 is geen verkeerde aankoop. Met de backlog die jij hebt, kan je er nog steeds PS4 games op spelen ook. :nerd: :)
Het is niet dat ik er geen geld aan wil uitgeven, ik weet gewoon niet hoe goed de PS4-games erop werken en mijn PS4 werkt op zich ook nog zoals het moet :) Maar Death Stranding is zeker voor op PS5 :D