Re: GTA VI

31
Mr.Wolf wrote: 07 Dec 2023 09:27
NTGSruler wrote: 06 Dec 2023 12:54 In het artikel in Het Nieuwsblad over GTA VI beweren ze dat de game reeds sinds 2014 in ontwikkeling zou zijn. De game zou ook 150 euro gaan kosten... Mhmmm
Ik dacht dat de CEO van Take Two dit gezegd had omdat je de prijs moet laten overeenkomen met het aantal uur dat je erin zou stoppen. Er is zelfs sprake geweest van een betaal-per-uur-model. Ik denk eerder dat ze op release gewoon de volle pot van 80 euro gaan vragen, ook op andere sites zoals bol die vaker de prijs toch met 10 euro nog drukken.
Inderdaad. Nu je het zegt. Had het ook ergens gelezen maar wist niet meer van waar precies.
Er zal wel een GTA VI editie komen voor 100 euro ofzo. En eerlijk gezegd, op basis van de eerste trailer zou ik het met plezier betalen!
Image

Re: GTA VI

34
NTGSruler wrote: 18 Dec 2023 17:26 Soms denk ik dat ik serieus achter kom, maar nope. Kan altijd erger :lol:
Ach, ik ben ondertussen bezig met Ratchet and Clank 3 op PS3.
Elke keer de trilogy opstart krijg ik een afbeelding van '10 year anniversary' in beeld en dan denk ik: 'jaaaa, het is ondertussen al 20 jaar' :shhhh:
Image

Re: GTA VI

35
:lol: :lol:

We zitten allemaal in dezelfde schuit: we kunnen niet meer mee met alle games tegenwoordig!

En te bedenken dat ik ten tijde van PS2 elke nieuwe game die ik kocht volledig uitspeelde! Good times! :silly:
Image
cron