Re: GTA V

3
Het lijkt er idd wel op dat ze nu wel richting Vice City gaan :p Heel erg benieuwd naar! Denk dat ze er toch wel weer iets mooi van gaan maken :p Ook benieuwd of ze er nu een bonny & clyde achtig verhaal van gaan maken, want kan wel interessant worden
Image

Re: GTA V

4
Ik ben gewoon benieuwd wat we überhaupt gaan zien in die trailer. Een trailer van 30 seconden met wat cutscenes van strand, zee en zon zullen niet véél zeggen :q:
Wat gameplay zien zal waarschijnlijk al teveel gevraagd zijn vermoed ik.
Image

Re: GTA V

11
Sanity penguin wrote: 05 Dec 2023 09:20
NTGSruler wrote: 05 Dec 2023 07:21 Ja en zéér kleurrijk vind ik!
Moet de trailer wel nog eens goed bekijken.

Maar 2025... :cry:
Als alles goed gaat ;)
:lol: Inderdaad. 2025, maar wanneer 2025? Als je erover nadenkt moet dit toch wel (weeral) DE game van de eeuw worden. Wanneer is GTA V uitgekomen? 10 jaar geleden? En ze hebben nu nog méér dan een jaar nodig om GTA VI te releasen..
Image

Re: GTA V

14
Lol, 2025. Q4 dan. :p

Ziet er inderdaad heel goed uit, de cutscene(s). Voor de rest kan ik niks concluderen uit deze trailer. Ja, er is een vrouw bij. Mogelijk krijgen we een soort Bonnie & Clyde? Of alleen met de vrouw.
Wachten op de eerste trailer met gameplay of iets van het verhaal.
Er is deze week maar één trailer waar ik naar uitkijk. :p #DS2
Last edited by zenmaster on 05 Dec 2023 16:39, edited 1 time in total.
Image

Re: GTA V

15
Ik vermoed dat we terug gaan kunnen switchen tussen karakters.
Verder hoop ik dat er nu eindelijk eens verbetering of een andere manier ontwikkeld is om alle wapens te hanteren, te richten en te schieten. Dat frustreerde mij het meeste en die gameplay gaat nu al jaaaarreeen mee.
Image