Re: GTA V

16
Ik ben vooral blij dat ze de wereldstructuur van GTA V opnieuw lijken te gebruiken. Een grote stad, samen met kleinere dorpjes en steden met een stuk natuur dat alles wat lijkt te verbinden.
Image

Re: GTA V

18
Ik vraag mij wel of het nog een game wordt voor op de PS5 of eerder, of de PS5 het op zijn best zal kunnen weergeven.
Ik denk daarbij spontaan aan Cyberpunk, al zijn de devs achter GTA nog een ander kaliber natuurlijk.

PS: Ook alles even in een eigen topic gezwierd.
Image

Re: GTA VI

19
Deze game verdiend wel een eigen topic :lol:

GTA VI gaat de PS5 volgens mij op zijn top drijven. Ik hoop wel op een vlottere online ervaring dan op PS3 en zelfs PS4.

2025 zal net een jaar of 2 vóór de PS6 zijn. Dus GTA VI remastered voor de PS6 staat zowiezo vast. :D
Image

Re: GTA V

20
Sanity penguin wrote: 05 Dec 2023 14:50 Ik vraag mij wel of het nog een game wordt voor op de PS5 of eerder, of de PS5 het op zijn best zal kunnen weergeven.
Ik denk daarbij spontaan aan Cyberpunk, al zijn de devs achter GTA nog een ander kaliber natuurlijk.

PS: Ook alles even in een eigen topic gezwierd.
Ergens was bevestigd PS5 en een of andere xbox (ik kan xbox niet meer volgen maar de PS5 tegenhanger zullen we maar zeggen).
Dus geen PS4 (was te verwachten) maar waarschijnlijk ook geen PC op release. Dat was bij andere Rockstar games ook al het geval dat die PC release later kwam dus ook niet geheel onverwacht.
Image

Re: GTA VI

21
Ben ik mis als ik terugdenk aan release GTA V op PS3 en dat die game toen niet vlot liep? Pas toen de PS4 versie er was later, liep alles vlot.
Sindsdien hebben ze er natuurlijk immens veel extra content aan vastgehangen via hun online luik. Zal nu ook zo zijn, gezien dat hun verdienmodel is. Ik hoop simpelweg op een goed singleplayer verhaal.
Image

Re: GTA VI

22
Toen GTAV op PS3 uitkwam had je volgens mij in het begin nog geen online. Die kwam pas een paar maanden later dacht ik. Of was dat PS4... Het is ook al zolang geleden :lol:
Image

Re: GTA VI

23
Kolm wrote: 05 Dec 2023 16:55 Toen GTAV op PS3 uitkwam had je volgens mij in het begin nog geen online. Die kwam pas een paar maanden later dacht ik. Of was dat PS4... Het is ook al zolang geleden :lol:
Dat spel gaat dan ook al enkele consoles mee...
Image

Re: GTA VI

24
Nee je hebt gelijk Kolm. De online is idd later gekomen nu je het zegt.

Vandaar dat ik zei dat ik hoop op een vlotte online ervaring met GTA VI. Op zich vind ik het wel oké dat er een online luik verbonden zal zijn met de game, ik hoop alleen maar dat er weer geen insane level-trophy zal aan hangen. Maar ik vrees ervoor.
Het zou wel eens origineel zijn om NIET zo'n trophy erin te steken.
Image

Re: GTA VI

25
Ja, de online kwam enkele maanden pas uit en toen was het vaak ook nog het geval van "kan ik nu joinen of niet?", want toen waren de servers heel brak. We hadden dan ook voor het spel uitkwam al een clan gemaakt die zelfs uiteen gevallen is voor de online er was haha
Image

Re: GTA VI

27
NTGSruler wrote: 06 Dec 2023 12:54 In het artikel in Het Nieuwsblad over GTA VI beweren ze dat de game reeds sinds 2014 in ontwikkeling zou zijn. De game zou ook 150 euro gaan kosten... Mhmmm
Als standaardkranten iets over games uitbrengen, neem ik dat toch altijd met een korrel zout.
Mss als je alle DLC of passes gaat optellen ofzo dat je daar wel in de buurt komt.
Image

Re: GTA VI

29
1 ding wat mij opvalt aan de trailer is dat er zéér véél dieren te spotten zijn. Dolfijnen, haaien, vogels, flamingo, leguaan op iemand zijn schouder...
Ik voel een zoologist trophy aankomen in GTA VI :lol:

Hoe meer ik de trailer herbekijk, hoe meer zin in de game ik krijg! Ik hoop op een early 2025 release!
Image

Re: GTA VI

30
NTGSruler wrote: 06 Dec 2023 12:54 In het artikel in Het Nieuwsblad over GTA VI beweren ze dat de game reeds sinds 2014 in ontwikkeling zou zijn. De game zou ook 150 euro gaan kosten... Mhmmm
Ik dacht dat de CEO van Take Two dit gezegd had omdat je de prijs moet laten overeenkomen met het aantal uur dat je erin zou stoppen. Er is zelfs sprake geweest van een betaal-per-uur-model. Ik denk eerder dat ze op release gewoon de volle pot van 80 euro gaan vragen, ook op andere sites zoals bol die vaker de prijs toch met 10 euro nog drukken.
Image
cron