Re: GTA V

151
Kolm wrote: 14 Mar 2022 14:23Maar hier schieten ze zich wel mee in hun eigen voet want iemand die de transfer heeft gedaan, gaat echt nooit meer op PS4 spelen waardoor die playerbase gaat dalen. Tegelijk is de PS5 playerbase nog redelijk klein omdat het lastig is om een PS5 vast te krijgen. Als mensen op beide platformen blijven spelen had je dus mogelijk inkomen van beide platformen kunnen krijgen van eenzelfde speler.
Dat was ook mijn eerste bedenking, heel vreemd dat ze dat doen... Het zou net goed zijn dat zoveel mogelijk mensen op zoveel mogelijk platformen spelen, i.p.v. plots iemand die overkomt van het oude platform te bestraffen :silly:
Zouden ze dan toch al genoeg geld verzameld hebben voor GTA VI? :tong:

Re: GTA V

152
met0t0 wrote: 20 Mar 2022 13:45 Dat was ook mijn eerste bedenking, heel vreemd dat ze dat doen... Het zou net goed zijn dat zoveel mogelijk mensen op zoveel mogelijk platformen spelen, i.p.v. plots iemand die overkomt van het oude platform te bestraffen :silly:
Zouden ze dan toch al genoeg geld verzameld hebben voor GTA VI? :tong:
GTA VI is a myth! :lol:

Ondertussen act 1 opnieuw afgewerkt voor criminal mastermind 3. Dat is 7 van 29 missies klaar :q:
Image

Re: GTA V

153
Rockstar heeft GTAV+ aangekondigd, een maandelijks abonnement voor GTA Online van 5,99 dollar waar je dan elke maand allerlei dingen krijgt of goedkoper kan krijgen. Zoals 500.000 ingame geld.
Rockstar Games onthult een abonnement voor GTA Online waarbij spelers voor 5,99 dollar per maand in-game content en geld krijgen. GTA+ is vanaf 29 maart beschikbaar voor de PlayStation 5- en Xbox Series X- en S-versies van de game. Er is nog geen europrijs bekendgemaakt.

Afnemers van het GTA+-abonnement krijgen onder meer iedere maand GTA$500.000, korting op aankopen, extra RP en toegang tot content uit eerdere evenementen, zo laat Rockstar weten. Daarnaast biedt het abonnement iedere maand nieuwe extra bonussen. In de eerste maand, tussen 29 maart en 27 april, kunnen spelers onder meer een selectie van gratis autoverf, gratis lidmaatschap voor de LS Car Meet Membership, speciale kledingstukken en vroegtijdige toegang tot de Hao’s Special Works-upgrade verwachten. Spelers moeten via de in-game webbrowser alle beloningen ophalen.

Verder belooft Rockstar extra korting op aankopen in de PlayStation Store en Microsoft Store. Via de virtuele winkels kunnen spelers Shark Cash Cards kopen. Deze microtransacties geven spelers GTA$, waarbij GTA+-leden extra in-game geld krijgen. Hoeveel korting klanten krijgen is niet bekend. Ter vergelijking, een huidige Shark Cash Card ter waarde van GTA$500.000 kost grofweg 7,50 euro. De valuta kan in GTA Online gebruikt worden voor het aanschaffen van voertuigen, kleding, wapens en woningen.

https://tweakers.net/nieuws/194872/rock ... nline.html

Nog een beetje meer uitmelken dus...
500.000 kan je redelijk snel bij elkaar krijgen maar zou verhoudingsgewijs ongeveer 7.50 euro kosten via sharkcards.
Image

Re: GTA V

155
Het gaat echt van kwaad naar erger vind ik met die microtransactions en abonnementen. Ik hou mijn hart al vast voor volgende week of toch binnenkort met de aankondiging van het Playstation Spartacus abonnement.
Image

Re: GTA V

158
Van PSNow zijn er al veel PS3 games verdwenen en verwachting is dat die dan nu zouden terugkomen als onderdeel van een duurder abo.
Maar ik denk dat het wel is een enorme backlash zou kunnen zijn als ze zeggen 'PS3/PSVita games die je had geclaimd worden niet meer speelbaar'. Ik zal er zeker niet blij mee zijn!
Image

Re: GTA V

162
gamerke1992 wrote: 04 Apr 2022 17:21 Wat vinden jullie van de PS5 versie? Duidelijke verbetering?

Ik twijfel of ik deze als volgende game zou opstarten.
Naar het schijnt zouden de laadtijden wel minder zijn. Verder is er hier denk ik niemand die de game gaat starten op PS5.

Ik ga de PS5 versie sowieso niet starten voor ik 100% in de PS4 versie heb. En dat komt vooral doordat ze alle online progress op PS4 verwijderen als je je online profiel migreert. Gevolg: Het zal waarschijnlijk nog een paar jaar duren voor ik het overweeg en zal sterk afhankelijk zijn van wat ze met de trophies van de PS5 versie doen en dan vooral of er nieuwe trophies komen.
Maw: Als over een paar jaar er nog geen nieuwe online trophies zijn en online allemaal auto pop is dan wil ik de singleplayer misschien nog wel is doen. Anderzijds... het zou de derde keer zijn dat ik dan de singleplayer doe,.. kan ik beter andere games spelen :q:

De singleplayer is wel leuk dus als je echt nog nooit GTAV hebt gespeeld is het wel een aanrader. Maar als je 100% trophies wil... dan is vooral online echt een dooddoener. Offline is het wel doenbaar maar wat grindy en een paar missables.
Image

Re: GTA V

165
Kolm wrote: 04 Apr 2022 20:04 Toeval: Ben net ook (opnieuw) bezig met de laatste DLC van Far Cry 6. De grind voor alle mirror dingen is redelijk lang... :/
Dat ga ik niet meer doen denk ik. Ik ben net klaar met het eerste mind level. En nu ga ik enkel nog het laatste uitspelen.
Image