Re: GTA V

136
Marty wrote: 08 Mar 2022 10:49 Voor degene die geen genoeg krijgen van Gta5 kunnen deze nu preorderen in de store voor slechts €9,99. Dit is een tijdelijke actie

Ik kan geen link geven want op moment is ie alleen via de ps5 store te pre orderen
Gta online is gratis
Normale prijs zou €39.99 zijn blijkbaar. Ik had verwacht dat ze hier gewoon de volle 70-80 euro voor zouden vragen :P

Er lijkt geen gratis upgrade te zijn? :think:
Is iets wat ik al langer probeer uit te vinden... maar de disc upgrade nu testen heeft geen zin want die disc upgrades werken pas op release. Je kan niet pre-loaden als je disc upgrade doet :L:


Na even bekomen en 2 maanden bijna niet spelen hebben we ondertussen criminial mastermind 3 afgerond voor de andere twee (dat is gewoon gelukt en is geregistreerd bij hen) en zijn we opnieuw begonnen voor mij. Enkel de preps van act 1 tot nu toe, maar het is een begin... :q:
Image

Re: GTA V

139
gamerke1992 wrote: 08 Mar 2022 21:02 10 euro lijkt mij nu wel een oké deal voor diegene die het nog eens willen spelen.
Het doet mij alleszins twijfelen om hem nog is te kopen. Maar... kans is dan klein dat ik hem direct opnieuw speel. Eerst wil ik weten hoe ze het allemaal gaan aanpakken met het online gedeelte... Gelukkig dus ook wel tot juni om erover na te denken voor ik hem koop :P
Image

Re: GTA V

140
Kolm wrote: 08 Mar 2022 21:05
gamerke1992 wrote: 08 Mar 2022 21:02 10 euro lijkt mij nu wel een oké deal voor diegene die het nog eens willen spelen.
Het doet mij alleszins twijfelen om hem nog is te kopen. Maar... kans is dan klein dat ik hem direct opnieuw speel. Eerst wil ik weten hoe ze het allemaal gaan aanpakken met het online gedeelte... Gelukkig dus ook wel tot juni om erover na te denken voor ik hem koop :P
Ik ben ook aan het twijfelen :p zeker omdat ik nog meer dan voldoende psn tegoed heb staan.
Image

Re: GTA V

149
Als je je online character van PS4 naar PS5 migreert wordt je PS4 character volledig verwijderd :O

Dus als je daarna toch nog met vrienden op PS4 wilt spelen moet je helemaal opnieuw beginnen... Ze verwijderen gewoon even honderden tot mogelijk duizenden uren gameplay op 1 platform als je een transfer doet. En er is geen cross-play tussen PS4 en PS5.

Voor zover ik weet was gezegd dat het hetzelfde zou zijn als bij de migratie van PS3 -> PS4. Je kan de transfer 1 keer doen en daarna heeft elk platform zijn eigen gescheiden voortgang. Maar hier schieten ze zich wel mee in hun eigen voet want iemand die de transfer heeft gedaan, gaat echt nooit meer op PS4 spelen waardoor die playerbase gaat dalen. Tegelijk is de PS5 playerbase nog redelijk klein omdat het lastig is om een PS5 vast te krijgen. Als mensen op beide platformen blijven spelen had je dus mogelijk inkomen van beide platformen kunnen krijgen van eenzelfde speler.

Verder is er wel auto pop van alle singleplayer en multiplayer trophies.

https://forum.psnprofiles.com/topic/123 ... nt=2520582
Image

Re: GTA V

150
Ze maken er toch een potje van tegenwoordig. Het zou blijkbaar beetje hetzelfde zijn in GT 7 (ja i know). Als je daar upgrade naar de PS5 worden bepaalde trophies niet unlocked, maar doordat de game online only is kun je bijvoorbeeld het begin van de menu books niet opnieuw spelen en kun je dus die trophies niet meer opnieuw unlocken.

Aan de andere kant is het dus wel de bedoeling dat de meesten overgaan naar de PS5. Ik denk dat de verschuiving dus eerder geleidelijk aan zal gaan. Zoals ik al meermaals heb gezegd, GTA V koop ik niet opnieuw. Ook niet voor 10 euro.
GTA VI wordt nog een dilemma. GTA is gewoon een zalige reeks, maar het online gedeelte en de MT's zijn er teveel aan.
Image
cron