Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

466
Er is een aparte trophy voor S-rank in alle missies en ik dacht toch echt dat je daar alles voor moest halen :?
Zelf vond ik de video's van Powerpyx wel goed. Enkel die ene missie met heel veel tanks en voertuigen en een timer, daar is de timing van aangepast waardoor de manier van Powerpyx niet meer werkt maar in de comments staat uitgelegd hoe je dat met de sigaar kan doen :P

Ik hoop overigens dat je de S-rank in de C2W missie al gedaan hebt ivm een mogelijke bug waardoor je nooit meer S-rank kan halen.
Voor de zekerheid kan je best ook zo snel mogelijk de alternatieve versie daarvan ook op S-rank zetten.
There is a bug for Mission 4 (C2W). If you destroy the comm equipment before starting the mission then when you start it up, Miller will say that you already completed the task and the mission will immediately end with no rank. If this happens then you will have to restart the game from the beginning because you will be unable to play the mission properly on subsequent playthroughs. Make sure to complete Mission 4 when you get the first chance and not destroy any equipment in the overworld until it's completion
Image

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

469
Kolm wrote: 18 Oct 2022 10:05 Gelukkig! :cool:

Punt is dat het vernietigen van de comm equipment een mission task is dus als je mission tasks doet voor S-ranks dan zou je hier serieus last van kunnen hebben!
Goed dat je het gezegd hebt! Niet meer freeroamen dus voor ik S-ranks heb. :P Dat heb ik eigenlijk bijna alleen gedaan om resources te zoeken, dus zou normaal geen problemen mogen geven, maar toch.
Image

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

472
Heb gisteren per toeval de laatste blueprint gevonden. En ik ging eigenlijk even een pauze nemen, maar zat op 140 side ops dus heb nog even doorgedaan en die laatste 17 afgewerkt. :moe: Het enige wat nu nog rest (voor platinum) zijn de S-ranks en mission tasks. Denk dat S-ranks nog meevalt, is eigenlijk meer een speedrun. Mission tasks gaat nog lang duren denk ik. In het begin heb ik er wat op gelet in de iDroid om er wat aan te vinken, maar daarna minder.

Ik zit nu al aan bijna 190 uren en er is dus nog wel wat te doen.
Ik twijfel nu tussen gewoon verdergaan of pauzeren en andere games afwerken.
Image

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

475
Iemand die mij kan uitleggen hoe ik de Sinful Butterfly (Brennan Sniper Rifle LRS 46) kan toewijzen aan Quiet? Ik probeer missie 42 te doen waarbij je de Skulls moet trotseren en Code Talker extracten (op het vliegveld). Ik kan voor één of andere vreemde manier alleen maar haar tranquilizer sniper rifle selecteren (Guilty Butterfly) en haar Wicked Butterfly. De Brennan is level 5 en heb level 6 in ontwikkeling. Maar zou gewoon moeten werken dacht ik met level 5?
Of zie ik iets over het hoofd?
Image

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

476
NTGSruler wrote: 18 Feb 2023 16:05 Iemand die mij kan uitleggen hoe ik de Sinful Butterfly (Brennan Sniper Rifle LRS 46) kan toewijzen aan Quiet? Ik probeer missie 42 te doen waarbij je de Skulls moet trotseren en Code Talker extracten (op het vliegveld). Ik kan voor één of andere vreemde manier alleen maar haar tranquilizer sniper rifle selecteren (Guilty Butterfly) en haar Wicked Butterfly. De Brennan is level 5 en heb level 6 in ontwikkeling. Maar zou gewoon moeten werken dacht ik met level 5?
Of zie ik iets over het hoofd?
Terug begonnen dus. :D

Is je band 100%? Kan daar iets mee te maken hebben, maar zou voor zeker te zijn de game terug moeten spelen.
Image

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

479
Hmm ik vind het ook niet direct terug als ik het opzoek, maar is er geen optie om haar wapens te selecteren in het buddy-keuzemenu? Kan mij niet herinneren dat ik problemen heb gehad om haar een bepaald wapen wel/niet te laten gebruiken.
Al denk ik dat ik altijd de non-lethal sniper heb laten gebruiken en toen dat niet meer werkte bij bepaalde vijanden, ik terug constant met D-Dog rondliep :lol:

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

480
NTGSruler wrote: 18 Feb 2023 16:23 Ja de bond is nu 9/10. Vorige missie keer tegen haar gebotst :q:

@Zenmaster: ja terug verder ermee. Bedoeling is nu WEL de platinum te behalen :lol:
Snap ik. Vroeger op een fuif deed ik dat ook wel eens. Tegenwoordig moet je daarmee opletten.

Veel succes ermee! Ik vond hem geweldig en ben blij dat jullie hem toch bleven aanraden. 🙂
Image
cron