Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

496
Mijn eerste trophy in deze game dateert van 1 sep 2015 :lol:
Dus ik vermoed dat ik gewoon het verhaal gevolgd heb toen :nerd:

Inderdaad, de verschillende side ops helpen mij enorm daarbij. Kan je op andere zaken de focus leggen.
[+] 45
Zal eerst maar al eens beginnen met die missie te proberen goed beëindigen :) Moet wel eerlijk toegeven dat ik nu wel zin heb om de game eindelijk te gaan uitspelen.
Image

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

499
Kijk niet alleen naar missie 4 maar ook de tegenhanger (kopie) ergens in de 40.
Probleem is dat die computer destroyen dus een mission task is en dat je het daardoor per ongeluk kan doen. Volgens sommige is het enkel een probleem als je dat tijdens free roam doet, maar ik heb geen risico genomen en die mission task open gelaten tot ik beide versies een S-rank had.

Voor missie 45:
Een of andere homing missile launcher en constant supply drops doen. Zodra je spawnt eentje doen bij rots links van je aan andere kant van de weg. En elke keer dat de cooldown van de supply crate weg is, opnieuw aanvragen. Dat geeft zowel rocket launcher ammo als parasites armor ammo. Maar als je supply drop pas gaat doen als het bijna op is, dan is het rijkelijk te laat want duurt erg lang.
Oh ja: Sta niet onder de drop :P
Image

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

503
Kolm wrote: 19 Feb 2023 14:37
NTGSruler wrote: 19 Feb 2023 14:26 Ik moet missie 40 dan checken op S-Rank. Hopelijk geen probleem hiermee...

Niet onder de drop staan? :?
Staat me iets van bij dat je die supply crate liever niet op je kop krijgt :lol:
Om duidelijk te zijn:
[+] bug
Het gaat om missie 4 C2W en missie 33 (Subsistence) C2W. Hier moet je die transmitter (pc wat je zegt?) vernietigen. Missie 4 had ik S-rank, missie 33 heb ik nu vanavond maar gedaan. Op 1 mission task na (voor missie 4, 2 gevangenen extracten), zijn die voor die 2 missies ook allemaal gedaan. Dus hopelijk ben ik nu bug vrij! :)
Verder heb ik nu ontdekt dat je de Sinful Butterfly (dat wapen dat ik vroeg om te gebruiken met Quiet) moet ontwikkelen :L: Dus heb dat nu in gang gezet.
Verder is de CGM-25 bezig aan het ontwikkelen, om dan level 6 van dit wapen te ontwikkelen om dan missie 45 goed te kunnen doen.

Verder heb ik even getest wat er gebeurd als je onder een supply drop gaat staan:





:L: :lol:
Image

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

510
Kolm wrote: 08 Mar 2023 11:07 Welke missie is dat?
:lol: Is geen missie.

Is het laatste diertje wat ik nodig heb. Is een schildpad die je ergens in Afrika moet vinden. Maar het is zo luck based. Het kost ook iedere keer veel GMP + het duurt ook lang tegen dat je ontplooit bent, om 8 cages te zetten, weer helikopter te roepen en dan ... Niets :(
Image