Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

511
Oh wacht, is dat die schildpad?

Indien ja, de guide daarvoor werkte bij mij niet. Die stuurde het bos in bij water en boomstronken ofzo.

Ik heb uiteindelijk een beetje naar rechts op de kaart een drop point gedaan. En daar dan naar riviertje gelopen, 8 cages neergezet en ik had er van de eerste of tweede keer eentje.
Is dacht ik dat dal waar je naar boven moet lopen terwijl je door snipers wordt beschoten. En daar is ergens, wat hogerop (niet vlakbij de straat) een drop point voor de heli.
Image

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

512
Wel heb al verschillende video's bekeken, maar geen geluk tot nu toe. Ze wijzen vooral naar de waterval ter hoogte van Bwala Ya Masa. Maar tot nu toe geen geluk. Ook is er een video van iemand die gewoon ergens in Afrika een drop doet (punt met wat waterplassen), zijn 8 cages neerzet en er vangt. Maar heb dat nu al verschillende keren gedaan, maar no joy. Dus tis vooral véél opnieuw proberen denk ik.
[+] schildpad
Ik denk dat ik weet wat je bedoelt. Is de missie waar de Sniper Skulls tevoorschijn komen en je dan moet van weglopen richting de mansion.
Alleen weet ik niet juist waar dat op de map is. Ook is er ééntje die zegt dat er een 100% zekerheid spawn is in de missie Lingua Franca. Maar dat zoek ik dan uit als ik de laatste 2 mission tasks daar doe.
Image

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

515
Dat bij die waterval werkte dus totaal niet... Ik weet dat het droppoint (op de kaart gezien) een stuk boven een weg was en aan de rechterkant van een berg. Ook wat links van een riviertje.
Het was volgens mij ook ergens rechts van het droppoint van die waterval, bv 1 dal naar rechts ofzo.

Maar is inderdaad die mission, als je de mansion kan vinden op je kaart (dacht redelijk bovenaan), dan is het droppoint daar een beetje onder en naar links.
Volgens mij.
Image

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

520
Haha, die dieren vangen herinner ik mij nog goed :D Voor ik ergens iets begon te verkennen, zette ik altijd overal vallen neer en dan zag ik wel wat erin zat. Blijkbaar heb ik nog veel geluk gehad dat de trophy bij mij plots behaald werd zonder er echt veel naar op zoek te moeten.
Ga zeker eens op Mother Base kijken naar al uw gevangen dieren :lol: