Rise of the Tomb Raider

1
Image
- Full retail copy of Rise of the Tomb Raider.
- 12"-tall statue of Lara Croft, which depicts her searching for answers on her first Tomb Raiding Expedition.
- Collectible Steel Case, crafted with the symbol of an artifact.
- A replica of Lara´s leather in-game journal.
- A model of Lara´s Jade Necklace, including the pendant that was her first archeological discovery, and the strap that was given to her by Conrad Roth, her late mentor.

https://store.eu.square-enix.com/emea_e ... ition.php#

Rise of the Tomb Raider is een filmisch actieavontuur vol epische en spannende momenten op de meest prachtige en gevaarlijke locaties op aarde.
Kruip in de huid van Lara Croft op haar eerste 'tomb raiding'-expeditie, waarin ze op zoek gaat naar het geheim van onsterfelijkheid.
Verover een wereld vol zwaar beveiligde geheimen, trotseer hachelijke omstandigheden en onstabiele landschappen, neem het op tegen levensgevaarlijke wilde dieren die eeuwenoude tomben bewaken en verken uitgestrekte interactieve omgevingen.
Verken gigantische, eeuwenoude ruimten met overal dodelijke vallen, los ingrijpende milieupuzzels op en ontcijfer eeuwenoude teksten om crypten te openen op je avontuur in een wereld vol onontdekte geheimen.
Gebruik de omgeving in je voordeel, klim in bomen en duik onder water om vijanden te ontlopen of uit te schakelen, pas Lara's uitrusting, wapens en munitie aan voor een eigen speelstijl, maak onderweg explosieven om chaos te zaaien en leef je uit met Lara's kenmerkende bogen en ijsbijl.
Personages en effecten met de kwaliteit van computergegenereerde films, realtime physics voor levensechte kleding en uiterlijke kenmerken, en zeer gedetailleerde filmische scènes: dit is de meest realistische en visueel betoverende Tomb Raider-game die ooit is gemaakt.

Heeft dit verhaal je al lekker gemaakt? Hij komt pas eind 2016 naar de PS4 :L:
Image
Image

Re: Rise of the Tomb Raider

6
Zeer duur, voor de Xbox en dan nog eens exclusief voor de Square Enix online store...
3 dingen die je (ik toch) niet wilt als je een CE aankondiging ziet...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

12
zenmaster wrote:
met0t0 wrote:
zenmaster wrote:Iets anders: wat is juist de Survival Edition van Tomb Raider? Is die duurder of zeldzaam?
Dat is gewoon de game maar dan met een aantal digitale extra's. Een digitale artbook, wat DLC, enz. ;)
Wat mag ik daarvoor betalen? :think:
Ik heb het mij blijkbaar fout herinnerd, de artbook blijkt niet digitaal te zijn, maar gewoon relatief klein en toch fysiek. Wat ge daarvoor betaalt? Valt te zien hoe makkelijk ge hem nog kunt vinden voor het platform van uw voorkeur. Ik denk dat ge voor de PS3-versie, nieuw, toch wel €35 zult betalen.

15
met0t0 wrote:
RoyVdW wrote:Heb net wat YouTube gekeken cutscenes en gameplay ziet er graaf uit. Waarom de latere PS4 release?
Tijdelijke exclusiviteit voor Microsoft, dus louter financiële achterliggende redenen ;)
gelukkig maar tijdelijk, al heb ik een Xbox One, maar ik ben solidair met jullie :idea: