Re: Rise of the Tomb Raider

61
ShAmPi wrote:
Toon8 wrote:Ik heb het ingame al iedere keer geprobeerd, maar kreeg ook altijd dat de servers niet werkten. Vandaar dat ik eens keek om het met de pc te doen. Maar als er niets aan voordelen zijn laat ik het maar :P
Op de xbone werkt het inloggen wel gewoon trouwens...
deserteur !!

ow wacht, ik heb zelf een Xbox One.... nevermind...

Re: Rise of the Tomb Raider

62
Jou lijkt het logisch dat het inloggen op xbone sinds day one wel werkt en op ps niet?
Ik eigenlijk niet.
Dit is extreem simpel op te lossen van enix.

Maar ze brengen gewoon TR nog eens uit op ps4. Flappen er de DLC bij en rijken het geld binnen zonder nog om te zien naar de game.
Zo zie ik het.
Image

Re: Rise of the Tomb Raider

63
ShAmPi wrote:Jou lijkt het logisch dat het inloggen op xbone sinds day one wel werkt en op ps niet?
Ik eigenlijk niet.
Dit is extreem simpel op te lossen van enix.

Maar ze brengen gewoon TR nog eens uit op ps4. Flappen er de DLC bij en rijken het geld binnen zonder nog om te zien naar de game.
Zo zie ik het.
Als je mij bedoelt, dan begrijp je mij verkeerd ;)
Het is om dezelfde reden juist die jij beschrijft. Op Xbox blijft het werken, terwijl er niet gekeken wordt naar PS4, dat vind ik maar logisch als je Square Enix kent, het zou onlogisch geweest zijn voor hun moesten ze eens aan hun klanten denken :P
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Rise of the Tomb Raider

64
Zelfs na een jaar hebben ze de trophy/achievement glitches niet gepatched :think:

Ik heb de trophy om de game op 100% uit te spelen en daar horen ook alle zij missies bij... en laat ik nou net die trophy niet hebben ;(

Voor de rest zeker wel een prima game :cool:

Whatever you do don't listen to Lara


En dit was in replay met wat special cards.


En toen ik er weer heen ging was de zipline er niet meer...
Image

Re: Rise of the Tomb Raider

67
billie91 wrote:Hoe is deze game in het algemeen? Ik ben wel benieuwd namelijk.
Meer van hetzelfde zoals in de reboot van 2013, dus zeer goed. En moest je die niet gespeeld hebben, als je uncharted leuk vind zal je de nieuwe tomb raider ook leuk vinden.
Image

Re: Rise of the Tomb Raider

68
Toon8 wrote:
billie91 wrote:Hoe is deze game in het algemeen? Ik ben wel benieuwd namelijk.
Meer van hetzelfde zoals in de reboot van 2013, dus zeer goed. En moest je die niet gespeeld hebben, als je uncharted leuk vind zal je de nieuwe tomb raider ook leuk vinden.
Ik heb de reboot van 2013 gespeeld dus dat klinkt goed.
Image

Re: Rise of the Tomb Raider

72
Zit zowat aan het einde van het verhaal nu volgens mij. 72% en 8/9 tombs.
Weet niet wat jullie ervan denken, maar heb de indruk dat het toch wat minder is dan in Tomb Raider. Gelukkig valt er veel te doen en zijn de omgevingen heel mooi. Heb me twee weken geërgerd, aan wat nu een bug lijkt. Bleef in de Sovjetinstallatie steken op 25/26 documenten terwijl op de kaart niks meer verscheen. Uiteindelijk gevonden in een tomb. 😣
Heb nu toch al wat uren in de game gestoken en weet niet of ik de expeditions wel wil doen. 🤔 Ondertussen ligt Shadow of the Tomb Raider te lonken.
Image

Re: Rise of the Tomb Raider

75
zenmaster wrote: 19 Jul 2021 16:08 Zal zien. 😛 Telt de DLC eigenlijk mee voor de platinum? Zit nu op nog geen 60 van 125 trophies en heb A-rank.
DLC telt nooit mee voor de platinum :)

Heel soms zit er wel iets in dat de platinum makkelijker kan maken, zoals gear die je kan unlocken. Maar geloof niet dat dat hier echt het geval is :)

En de A-rank op PSNProfiles wordt bepaald door het aantal trophies (of trophypunten?) dat je over de hele lijst inclusief DLC hebt en dan vergeleken met het aantal trophies dat anderen in die lijst hebben. Ik weet niet precies waar het omslagpunt zit maar ik geloof dat je al een B-rank hebt als je completion boven average completion is.

Ik heb voor Joe danger 2 the movie zelfs een B-rank met maar 3 van de 19 trophies en een completion van 14%. Oorzaak: De average completion is 10%... :P

Resident Evil 6 heb ik blijkbaar een A-rank met 22/71 trophies en 43% completion, average completion is 23%.
Maar Heavy Rain heb ik dan weer een D-rank met 14/57 en 20% completion, average completion is daar 45%.
Image