Gravity Rush 2

1
Ontwikkelaar: SCE Japan Studio
Uitgever: Sony Computer Entertainment
Release: 30 november 2016

Een van de beste Vita-games krijgt een vervolg, deze keer op PS4. Veel is er nog niet over geweten, behalve dat de game in 2016 zal verschijnen, nadat er eerst nog een remaster van de Vita-game op PS4 verschijnt. De trailer hint co-op, maar daar is nog niet echt iets over bekendgemaakt.

Re: Gravity Rush 2

2
Kijk wel uit naar deze game. Deel 1 was fantastisch en dus verwacht ik van deel 2 nog wat meer. Deel 1 had als valkuil dat er naast de verhaalmissies er maar weinig te doen was. Wat meer invulling zou dan ook erg welkom zijn voor deeltje 2.
Image

Re: Gravity Rush 2

3
billie91 wrote:Kijk wel uit naar deze game. Deel 1 was fantastisch en dus verwacht ik van deel 2 nog wat meer. Deel 1 had als valkuil dat er naast de verhaalmissies er maar weinig te doen was. Wat meer invulling zou dan ook erg welkom zijn voor deeltje 2.
deel 1 was ca va Willie maar ik vond hem meer bestemd voor console wat nu ook gaat gebeuren, de gozers hebben dus naar mij geluisterd maar ik ga de schavuit toch niet herkopen. Deeltje 2 ga ik sowieso voor ps4 kopen, ik weet niet of ie naar de vita komt by the way :idea:

Re: Gravity Rush 2

4
Gamefreak wrote:
billie91 wrote:Kijk wel uit naar deze game. Deel 1 was fantastisch en dus verwacht ik van deel 2 nog wat meer. Deel 1 had als valkuil dat er naast de verhaalmissies er maar weinig te doen was. Wat meer invulling zou dan ook erg welkom zijn voor deeltje 2.
deel 1 was ca va Willie maar ik vond hem meer bestemd voor console wat nu ook gaat gebeuren, de gozers hebben dus naar mij geluisterd maar ik ga de schavuit toch niet herkopen. Deeltje 2 ga ik sowieso voor ps4 kopen, ik weet niet of ie naar de vita komt by the way :idea:
Deel 2 komt helaas niet voor de Vita Gomefrok. De Vita is sowieso een hopeloos geval op dit moment. Sony heeft dat ding echt laten doodbloeden.
Image

Re: Gravity Rush 2

5
Dit (wel de eerste) en Uncharted Golden Abyss zouden voor mij de reden zijn geweest voor een Vita, maar der kwam niks bij en Gravity Rush verhuist naar de PS4. Daar ben ik zeer blij mee en ik kijk uit naar nummertje 2 nu ook.

(Kon nu enkel maar Golden Abyss bij de Uncharted Collectie gezeten hebben, hé)
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Gravity Rush 2

7
met0t0 wrote:Ik zal nog eens een herhaling van het verhaal van de eerste game nodig hebben, want dat zat knap in elkaar maar was bij momenten moeilijk te doorgronden :p
ik heb op het einde die cutscenes gewoon geskipt omdat ik toch geen jota van het verhaal verstond :L:

Re: Gravity Rush 2

8
Gamefreak wrote:
met0t0 wrote:Ik zal nog eens een herhaling van het verhaal van de eerste game nodig hebben, want dat zat knap in elkaar maar was bij momenten moeilijk te doorgronden :p
ik heb op het einde die cutscenes gewoon geskipt omdat ik toch geen jota van het verhaal verstond :L:
Ze skippen gaat natuurlijk niet helpen om het verhaal te begrijpen hé? :idea:
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Gravity Rush 2

11
Gamefreak wrote:idd Piraat, maar zoals ik zei, het maakte niets meer uit want ik verstond er geen fluit meer van, hopelijk zal deel 2 een en het ander duidelijk maken :idea:
En dan nooit gedacht om te herspelen of zoals hier al werd aangegeven het verhaal op te zoeken? ;)
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Gravity Rush 2

12
billie91 wrote:Hoe kon je in vredesnaam het verhaal niet begrijpen, het was allemaal makkelijk te volgen. Natuurlijk waren er zaken die wat lastiger waren, maar over het algemeen was het allemaal zeer goed te volgen. In elk geval kun je hier misschien wat aan hebben. https://gravityrush.wikia.com/wiki/Kat
Het verhaal was makkelijk te begrijpen, maar de achtergrond ervan liet veel aan de verbeelding over en kon ge alleen goed begrijpen door alle conversaties met de bewoners goed te analyseren enz. Maar net daarom vond ik het ook zo'n goed verhaal :)

Re: Gravity Rush 2

13
billie91 wrote:Hoe kon je in vredesnaam het verhaal niet begrijpen, het was allemaal makkelijk te volgen. Natuurlijk waren er zaken die wat lastiger waren, maar over het algemeen was het allemaal zeer goed te volgen. In elk geval kun je hier misschien wat aan hebben. https://gravityrush.wikia.com/wiki/Kat
als je het internet doorbladert zijn er toch nog die het niet snappen en hopen dat deel 2 een en ander duidelijk maakt :smug:
in grote lijnen snap ik het uiteraard wel, Kat moet de stad redden tegen de stelletje ongewassen gespuis-monsters enzovoort.... :smug: maar toch merci voor de link, al had ik die ook al eens bezocht :idea:
cron