Re: Gravity Rush 2

21
met0t0 wrote:Sneller dan ik had verwacht, 'k was de game even uit het oog verloren. De Vita-game was fantastisch, hopelijk dit vervolg ook :)
Voor de Vita was dit mijn enige platinum trophy, zo goed vond ik hem. Hoop dat dit deel de nodige verbeteringen zal brengen ten opzichte van deel 1. Vooral meer zijmissies was bij mij een grote wens.
Image

Re: Gravity Rush 2

22
met0t0 wrote:Sneller dan ik had verwacht, 'k was de game even uit het oog verloren. De Vita-game was fantastisch, hopelijk dit vervolg ook :)
ik vond hem voor de vita minder geschikt, weinig overzicht.... ik moest mijn kop eeuh, hoofd soms in alle bochten wringen om te zien waar Kat naartoe zweefde :P

Re: Gravity Rush 2

23
billie91 wrote:Voor de Vita was dit mijn enige platinum trophy, zo goed vond ik hem. Hoop dat dit deel de nodige verbeteringen zal brengen ten opzichte van deel 1. Vooral meer zijmissies was bij mij een grote wens.
Die zijmissies waren inderdaad wel een belangrijk kritiekpunt.
Het verhaal kreeg ook best wat kritiek, dat het te ingewikkeld zou zijn. Ik vond het echter net heel leuk om het te ontcijferen en steeds meer te weten te komen. Benieuwd hoe ze het nu zullen aanpakken.
Gamefreak wrote:ik vond hem voor de vita minder geschikt, weinig overzicht.... ik moest mijn kop eeuh, hoofd soms in alle bochten wringen om te zien waar Kat naartoe zweefde :P
Ik vond hem net wel handig voor de Vita, dan kon ge makkelijk mee draaien indien nodig ;)

Re: Gravity Rush 2

25
billie91 wrote:
met0t0 wrote:Sneller dan ik had verwacht, 'k was de game even uit het oog verloren. De Vita-game was fantastisch, hopelijk dit vervolg ook :)
Voor de Vita was dit mijn enige platinum trophy, zo goed vond ik hem. Hoop dat dit deel de nodige verbeteringen zal brengen ten opzichte van deel 1. Vooral meer zijmissies was bij mij een grote wens.
Ik vond de game zeker niet slecht, maar wel een beetje repetitief.
Ik werd er alleen ook al snel erg duizelig van, dus heb 'm ook wel gedwongen aan de kant moeten leggen.
Image

Re: Gravity Rush 2

29
Elexus wrote:
Captain Witwicky wrote:Uitgesteld naar 18 januari 2017

de eerdere premium story dlc zal nu wel gratis beschikbaar zijn voor iedereen

https://blog.eu.playstation.com/2016/10 ... uary-2017/
Fantastisch want november was bij mij al volgeboekt met andere games. :P
Januari is anders ook al goed vol hoor ^^
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
cron