Re: Gravity Rush 2

32
met0t0 wrote:Helemaal niet erg dat hij wat later komt. Ik koop hem waarschijnlijk toch pas een jaar nadat hij uitgekomen is :p
Enerzijds heb ik ook dat idee in mijn hoofd, maar anderzijds wil ik hem wel graag spelen. Ligt eraan hoeveel geld ik in die maand heb.
Image

Re: Gravity Rush 2

33
billie91 wrote:
met0t0 wrote:Helemaal niet erg dat hij wat later komt. Ik koop hem waarschijnlijk toch pas een jaar nadat hij uitgekomen is :p
Enerzijds heb ik ook dat idee in mijn hoofd, maar anderzijds wil ik hem wel graag spelen. Ligt eraan hoeveel geld ik in die maand heb.
Aangezien er toch geen competitieve multiplayer is, geeft het voor mij niet wanneer ik hem koop. Het verhaal zal zoals de vorige wel weer de moeite zijn en als ik mijn best doe om spoilers te vermijden, komt het wel goed :)

Re: Gravity Rush 2

34
Ik ga die misschien op release kopen, indien de pre order extra's .... extra genoeg zijn, want er is ook nog een animated feature op komst en misschien worden die samen gebundeld zoals bij de Aziatische tak:
Image
Box contents

PS4 Game: Gravity Daze 2
Special Animation Blu-ray Disc
DLC
Acrylic Key Holder
3D Crystal (Size 50×80×50mm)
Light Up LED Stand

https://www.play-asia.com/gravity-daze- ... /13/70ai6t
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Gravity Rush 2

36
met0t0 wrote:Onlangs kwam het nieuws dat Gravity Rush 2 klaar is. Het lijkt er dan toch op dat ze gewoon de eindejaarsperiode wilden vermijden door hem uit te stellen tot eind januari. Ik koop hem toch niet op de release, dus voor mij niet erg.
Dat, of het proces van optimalisatie ging bijzonder goed. Misschien kan het te maken hebben met de soort van anime die ze ook produceren (hint hint CE).
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Gravity Rush 2

40
Ik vraag me nu af hoe het zit met de day1 content, er is een dlc outfit, een soundtrack en een anime waar ik van hoor, maar enkel via oosterse filmpjes zie ik dat ze daarvoor reclame maken. Amazon US heeft met de dlc maar nog niet de anime, dus ik hoop dat er toch wel snel nieuws komt over die dingen zodat wij ook kunnen genieten van de dlc en de anime
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
cron