Re: Far Cry Primal

16
Misschien hadden ze in de pre-historie wel pistolen en geweren die botten van overleden dieren als munitie gebruikten? :smug:
Verder denk ik aan pijlen, speren, katapult, touwvallen, ...
Nu moet ik weer aan Tomb Raider denken... :P
Image

Re: Far Cry Primal

18
Ben sinds kort weer verder gegaan met de game. De game voelt naarmate je verder komt steeds beter aan. De mogelijkheden en het verhaal trekken mij tot nu toe wel. Nu hopen dat ik dit jaar wel de game definitief als uitgespeeld kan noteren en mijn backlog weer wat kleiner wordt. :D
Image

Re: Far Cry Primal

22
FGras wrote:Welke is beter, Primal of Horizon? Horizon lijkt mij een hogere productie waarde te hebben maar ik vind robot vijanden altijd zo gaar vechten.
De robots in horizon gedragen zich als dieren xd
Als je primal graag speelt is horizon een must play. Het is beter op alle vlakken.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Far Cry Primal

23
billie91 wrote:Ook leuk met die uil die je iedereen laat aanvallen. Zit de hele tijd in de bosjes rustig iedereen aan te vallen. :D Of een dikke beer naar een mammoet sturen en die het werk laten opknappen.
Ik had sowieso het idee dat stealth in primal een stuk beter ging dan in de andere far cry games, zeker stealth vanop een afstandje :p
FGras wrote:Welke is beter, Primal of Horizon? Horizon lijkt mij een hogere productie waarde te hebben maar ik vind robot vijanden altijd zo gaar vechten.
Horizon zonder twijfel!
Zoals fsterchele al zegt: De robots zijn net dieren en kunnen echt snel/wendbaar zijn, sommige moet je in het begin ook echt uit de weg gaan omdat je ze nog niet aan kan. Als ze je dan zien, ben je er bijna altijd geweest :p

Verder is de game kwalitatief ook veel beter en ook gevarieerder. Grafisch was de game prachtig en ik geloof dat ik maar 1 keer een bloemetje heb gezien dat een beetje in een boom zat. Enige minpuntje was dat ze wel erg veel lens flare gebruikten en dat werd op den duur wat storend.

Bij primal was de settings weliswaar anders dan in de andere far cry's, maar aan veel dingen zag je toch dat het een far cry/ubisoft game was. Dat is op zich nog steeds een prima game die toch wat anders is dan de andere far cry's, maar ergens had je toch het idee dat je het allemaal al gezien had. Bij horizon had ik in het begin wel wat gelijkenissen en moest ik aan primal denken, maar dat hield al vrij snel op omdat het verder niet een ubisoft/far cry copy paste is.
Image

Re: Far Cry Primal

24
FGras wrote:Welke is beter, Primal of Horizon? Horizon lijkt mij een hogere productie waarde te hebben maar ik vind robot vijanden altijd zo gaar vechten.
Horizon is echt de betere, maar Primal is ook een vermakelijke game. In Horizon word je echter wel meer gestuurd qua verhaal, terwijl in Primal de vrijheid iets meer voorop staat.
Image
cron