Re: Ratchet & Clank (PS4)

122
Het blijft een kwestie van smaak natuurlijk. Alhoewel de rest hier enorm lovend is, is het wat mij betreft absoluut niet de moeite waard. Zelfs niet voor € 5... Ondanks dat ik echt wel een liefhebber van platformers ben, heeft R&C mij nooit kunnen grijpen.
Image

Re: Ratchet & Clank (PS4)

124
Tools of destruction is erg vergelijkbaar met de PS4 versie van nu dus als je die leuk vond dan ga je deze ook leuk vinden.

@paveman: Ik weet dat ik R&C op de PS2 kapot gespeeld heb maar toen de remasters op de PS3 uitkwamen zat ik plots enorm te sukkelen met de 'weirdo' controls waardoor ik er niet door kwam. Met de nieuwe game op PS4 en recent into the nexus had ik dat dan weer niet. Misschien moet ik toch nog is terug gaan naar R&C1 remaster op PS3 om te kijken of ik dat nog steeds heb.
Image

Re: Ratchet & Clank (PS4)

125
Ratchet & Clank is spannend (soms), is groot, is weird, is knotsgek, is uitdagend, heeft humor, is puzzelen, is compleet over de top, is leuk om te doen ook voor de wat mindere gamers onder ons (ikke), kortom een onderdeel van de opvoeding. ^^
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Ratchet & Clank (PS4)

126
Sora_Lizard wrote:Ratchet & Clank is spannend (soms), is groot, is weird, is knotsgek, is uitdagend, heeft humor, is puzzelen, is compleet over de top, is leuk om te doen ook voor de wat mindere gamers onder ons (ikke), kortom een onderdeel van de opvoeding. ^^
Ik dacht al dat Piaget iets had gezegd in zijn psychologie boeken dat kinderen Ratchet And Clank moesten spelen :think:
Image

Ratchet & Clank (PS4)

130
Gamefreak wrote:
ItIsElise wrote:is ratchet and clank de moeite waard om te kopen?
zijn allemaal heel goede games, enkel QForce is over te slaan...
Nou, in zijn tijd toen er nog mensen online waren was het best vermakelijk! Het was een soort online tower defence game.

Ik krijg ook wel erg zin om R&C nu in huis te gaan halen! Zal s ff op marktplaats kijken. :O