Re: Ratchet & Clank (PS4)

76
dividedx11 wrote:
RoyVdW wrote:Wat alles unlocken? Ik had platinum alle bouten en upgrade wapens en skill points wat kon er nog meer gedaan worden? Zonder die glitch zou ik niet weten waar die ingang was?

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
De ingang was via een teleportatie platform op een andere locatie (weet niet of het dezelfde planeet was, denk het wel)
Misschien op die onwerkende fontein. Moet eens op YouTube zien.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Ratchet & Clank (PS4)

77
RoyVdW wrote:
dividedx11 wrote:
RoyVdW wrote:Wat alles unlocken? Ik had platinum alle bouten en upgrade wapens en skill points wat kon er nog meer gedaan worden? Zonder die glitch zou ik niet weten waar die ingang was?

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
De ingang was via een teleportatie platform op een andere locatie (weet niet of het dezelfde planeet was, denk het wel)
Misschien op die onwerkende fontein. Moet eens op YouTube zien.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Was inderdaad op een fontein. En was tussen een 2 tijdstippen (3AM en 4AM denk ik).
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Ratchet & Clank (PS4)

81
RoyVdW wrote:Ja maar dat is logisch dit is een reboot ipv remaster waarin enkel grafisch is verbeterd. Ziet er graaf uit man ik hou van R&C is toch het enige kinderspel dat ik zal blijven kopen ;p

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
kinderspel ? :eek:

Re: Ratchet & Clank (PS4)

82
Gamefreak wrote:
RoyVdW wrote:Ja maar dat is logisch dit is een reboot ipv remaster waarin enkel grafisch is verbeterd. Ziet er graaf uit man ik hou van R&C is toch het enige kinderspel dat ik zal blijven kopen ;p

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
kinderspel ? :eek:
+1 :eek: :O
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Ratchet & Clank (PS4)

85
RoyVdW wrote:Wat is het dan? Een 3 of 7+ rating spel.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Die rating is puur gebaseerd op bloed, sex en taalgebruik. Omdat deze elementen er niet inzitten krijgt het inderdaad een 7+. En hij wordt idd ook vaak door kinderen gespeeld, maar ik vermoed (bijna zeker) dat de helft van de spelers minstens 14+ is.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Ratchet & Clank (PS4)

86
Tuurlijk.
Maar dat neemt niet weg dat het een kindergame is.
Zeg nu zelf hoe oud waren jullie toen je de eerste ratchet speelden.

Wat niet wegneemt dat het een fantastisch spel is.
Een spel voor kinderen wil niet zeggen dat het enkel door kinderen gespeeld wordt.

Btw 14 is in mijn boek ook nog steeds een kind.
Image

Re: Ratchet & Clank (PS4)

87
Idd 14 is nog steeds een kind en die rating is het net. Geen grof taalgebruik of geweld enzo. Dit is een kinderspel volgens pegi en Insomniac bedoeld het ook zo dus wat is er fout aan als ik dat zeg? Natuurlijk weet iedereen dat iedereen het kan spelen maar dat heeft niks met mijn stelling te maken. LBP is ook een kinderspel, AC niet.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Ratchet & Clank (PS4)

88
De trophy dat je de race op Rilgar onder 1.35 moet voltooien is echt een pain in the ass. Ik loop compleet daar vast. Als ik die heb, dan heb ik de game platinum.

Edit: Ik heb de trophy op Rilgar net gehaald. Blijkt dat ik nog een trophy voor de Groovitron moet behalen dus bijna platinum. :D
Image

Re: Ratchet & Clank (PS4)

89
billie91 wrote:De trophy dat je de race op Rilgar onder 1.35 moet voltooien is echt een pain in the ass. Ik loop compleet daar vast. Als ik die heb, dan heb ik de game platinum.

Edit: Ik heb de trophy op Rilgar net gehaald. Blijkt dat ik nog een trophy voor de Groovitron moet behalen dus bijna platinum. :D
Je hebt 'm al bijna? Nice! Ik ben er ook mee bezig maar aangezien dit een game was waar ik bijna 3 jaar heb op zitten wachten wil ik het op m'n dooie gemak doen :)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Ratchet & Clank (PS4)

90
dividedx11 wrote:
billie91 wrote:De trophy dat je de race op Rilgar onder 1.35 moet voltooien is echt een pain in the ass. Ik loop compleet daar vast. Als ik die heb, dan heb ik de game platinum.

Edit: Ik heb de trophy op Rilgar net gehaald. Blijkt dat ik nog een trophy voor de Groovitron moet behalen dus bijna platinum. :D
Je hebt 'm al bijna? Nice! Ik ben er ook mee bezig maar aangezien dit een game was waar ik bijna 3 jaar heb op zitten wachten wil ik het op m'n dooie gemak doen :)
De game is echt easy platinum te halen. Een vriend van mij had binnen een paar dagen platinum en heeft ook rustig gespeeld.

Edit: Ik heb de platinum nu binnen.
Image
cron