Re: God of War

35
Booh, is alweer offline ;(

Op een of andere manier blijft deze game (voorlopig) nog redelijk onder de radar. Dat zal waarschijnlijk wel veranderen als we de onbekende releasedatum naderen.
Image

Re: God of War

36
Kolm wrote:Booh, is alweer offline ;(

Op een of andere manier blijft deze game (voorlopig) nog redelijk onder de radar. Dat zal waarschijnlijk wel veranderen als we de onbekende releasedatum naderen.
? ik kan hem wel gewoon bekijken
Alle God of War games behalve Ghost of Sparta zijn tot nu toe in maart uitgekomen trouwens.

Re: God of War

37
Tjeefkeuh wrote:? ik kan hem wel gewoon bekijken
Alle God of War games behalve Ghost of Sparta zijn tot nu toe in maart uitgekomen trouwens.
Aha, nu is hij er terug, kreeg eerst dat het niet meer bestond ofzoiets. Op het einde staat early 2018, dus maart zou wel eens kunnen kloppen!

Ziet er al veelbelovend uit! Ik had wel een QTE verwacht bij het openen van de poort, gelukkig was die er niet! Ik vind van die nutteloze QTE's van rondje rammen ofzo om een poort of kist te openen echt waardeloos! En er staat mij bij dat dat in God of war nogal vaak voorkwam.
Image

Re: God of War

39
Ik vond Ghost of Sparta echt een goede game, deze nieuwe God of War geeft mij soms ook dat gevoel van samen gevechten aan te gaan :)
Al zal het verhaal wat interessanter zijn en de combat gelukkig heel wat anders.

Re: God of War

40
met0t0 wrote:Ik vond Ghost of Sparta echt een goede game, deze nieuwe God of War geeft mij soms ook dat gevoel van samen gevechten aan te gaan :)
Al zal het verhaal wat interessanter zijn en de combat gelukkig heel wat anders.
plus, Kratos is nu niet meer kaal maar een professionele baardaap geworden :idea: