Re: God of War

76
Gamefreak wrote:ik geraak wel in het menu van de fotomodus maar ik kan geen foto trekken !! op youtube zag ik dat dat de rechter (denk ik) kant aan de tochbar moet zijn, maar ik krijg die niet in het menu en het doet ook niets als ik erop duw !!
Ik duw bij deze fotomodus altijd op het rechter gedeelte van de touch pad. Daarna kom ik in de menu voor alles aan te passen zoals een filter enzo. Als ik dan klaar ben, duw ik op de share knop op je controller!
Image

Re: God of War

77
Mr.Wolf wrote:
Gamefreak wrote:ik geraak wel in het menu van de fotomodus maar ik kan geen foto trekken !! op youtube zag ik dat dat de rechter (denk ik) kant aan de tochbar moet zijn, maar ik krijg die niet in het menu en het doet ook niets als ik erop duw !!
Ik duw bij deze fotomodus altijd op het rechter gedeelte van de touch pad. Daarna kom ik in de menu voor alles aan te passen zoals een filter enzo. Als ik dan klaar ben, duw ik op de share knop op je controller!
hmm, nog es bekijken maar ik denk dat echt alles al geprobeerd heb !!

Re: God of War

78
Had deze al lang liggen, maar enkele dagen geleden eindelijk eens aan begonnen. In het beginnen even wennen, maar toen ik de controls terug op classic gezet had, vlotte de gameplay al een stuk beter.

Zalig spel, geweldige interactie tussen de personages en rauwe actie. I like it.
Image

Re: God of War

79
Sanity penguin wrote:Had deze al lang liggen, maar enkele dagen geleden eindelijk eens aan begonnen. In het beginnen even wennen, maar toen ik de controls terug op classic gezet had, vlotte de gameplay al een stuk beter.

Zalig spel, geweldige interactie tussen de personages en rauwe actie. I like it.
Hier ligt het ook nog klaar om geopend te worden :p Maar eerst battlefront 2 en mass effect andromeda uitspelen. Ik kijk er wel naar uit.
Image

Re: God of War

80
Ik heb mij nu al goed met de game vermaakt, maar krijg nu steeds meer mogelijkheden om armor en dergelijke te kopen.
Hebben jullie snel veel nieuwe armor gekocht, of grotendeels gewacht tot meer naar het einde van de game wanneer je bijna vanzelf betere armor beschikbaar krijgt?
Er is zodanig veel te kopen, dat ik het op den duur echt niet meer weet... Zo lang ik maar overleef, zal het wel goed zijn :P

Re: God of War

82
Ik heb nog niet veel armor gekocht, behalve upgrades voor mijn bijl. Atreus krijgt van mij wel altijd onmiddellijk alle beschikbare upgrades en skills, aangezien die zo veel helpen. Ik begin toch ook al wat armor gewoon in kisten te vinden, dus dan doe ik dat wel aan. Sowieso dat het pas naar het einde van de game echt duidelijk wordt welk armor waarvoor het beste is.
Nu pas ik mijn runes of armor ook nog niet aan afhankelijk van welk gevecht er is, al begin ik er het nut van in te zien nu vijanden sterker worden.

Re: God of War

85
met0t0 wrote:Ik heb nog niet veel armor gekocht, behalve upgrades voor mijn bijl. Atreus krijgt van mij wel altijd onmiddellijk alle beschikbare upgrades en skills, aangezien die zo veel helpen. Ik begin toch ook al wat armor gewoon in kisten te vinden, dus dan doe ik dat wel aan. Sowieso dat het pas naar het einde van de game echt duidelijk wordt welk armor waarvoor het beste is.
Nu pas ik mijn runes of armor ook nog niet aan afhankelijk van welk gevecht er is, al begin ik er het nut van in te zien nu vijanden sterker worden.
Als ik het mij goed herinner ga je ooit in een soort doolhof heel goede armor kunnen verzamelen (vraagt wel veel tijd). Zonder te spoilen kan ik al zeggen dat je dit doolhof 50 keer ofso zal moeten spelen ;)
Image

Re: God of War

86
Nu kan ik ook paars epic en legendary armor vinden, dat vooral beter is door de dingen die ge eraan toe kunt voegen. Nog even zoeken hoe het allemaal werkt dus. Nu blijven de gevechten uitdagend maar nooit extreem moeilijk, dus dan heb ik nu nog geen extra armor nodig.
Ik ben wel benieuwd naar het doolhof! :O

Re: God of War

87
Poah. Die valkerie boss gaat echt nergens over. Ik heb m nu al 20 keer geprobeerd op easy en ga steeds binnen een minuut dood. Ik kan echt niet 20 verschillende ontwijk moves in mijn hoofd onthouden! Laat staan dat je tussendoor ook nog moet aanvallen! 0_0

Damn, waarom is die nou weer zoveel moeilijker als de rest van de game.

God of War

89
Kolm wrote:Ik kan mij wel herinneren dat niet al die Valkyrie's van de eerste keer lukten, maar ik kan me niet herinneren dat ik er echt op eentje heb vastgezeten... :think:
Welke is het precies?
De aller laatste, Sigrun. Die ALLE moves van alle valkeries kent xD

Alle individuele hadden zo’n 3 moves wat best makkelijk was na een paar keer. Deze heeft 3x8=24 moves.

Re: God of War

90
FGras wrote:
Kolm wrote:Ik kan mij wel herinneren dat niet al die Valkyrie's van de eerste keer lukten, maar ik kan me niet herinneren dat ik er echt op eentje heb vastgezeten... :think:
Welke is het precies?
De aller laatste, Sigrun. Die ALLE moves van alle valkeries kent xD

Alle individuele hadden zo’n 3 moves wat best makkelijk was na een paar keer. Deze heeft 3x8=24 moves.
I feel your pain :p Ik heb die eerst een 10tal keer op normaal geprobeerd en dan meteen naar easy. Ook daar heeft het mij een poging of 5 gekost.
Image