Re: God of War

91
FGras wrote:Poah. Die valkerie boss gaat echt nergens over. Ik heb m nu al 20 keer geprobeerd op easy en ga steeds binnen een minuut dood. Ik kan echt niet 20 verschillende ontwijk moves in mijn hoofd onthouden! Laat staan dat je tussendoor ook nog moet aanvallen! 0_0

Damn, waarom is die nou weer zoveel moeilijker als de rest van de game.
Ah yes, daar heb ik ook op gevloekt. En volgens mij nog altijd de reden dat mijn square-button niet goed meer werkt om één van mijn controllers :D
Blijven geven, eventueel paar filmpjes ervan bekijken. Komt er gewoon op aan te anticiperen op de aanvallen dus je gaat ze wat vanbuiten moeten kennen.
Maar da's dan weer het voordeel van te blijven proberen, op de duur blijven ze wel hangen :D
Image

Re: God of War

92
Zoals al eerder aangeraden: de aanvallen zeker vanbuiten leren. De belangrijkste tips die mij geholpen hebben: alleen met de bijl vechten en vooral de bijl gooien als ze in de lucht hangt! Als de bijl haar raakt als ze in de lucht hangt, wordt die aanval afgebroken.
Veel succes! :happy:

God of War

94
met0t0 wrote:Zoals al eerder aangeraden: de aanvallen zeker vanbuiten leren. De belangrijkste tips die mij geholpen hebben: alleen met de bijl vechten en vooral de bijl gooien als ze in de lucht hangt! Als de bijl haar raakt als ze in de lucht hangt, wordt die aanval afgebroken.
Veel succes! :happy:
Dit wordt nog ff door oefenen dan... :(
Die in de lucht zijn irritant. Ik kwam er achter dat als ik mis gooi, ik ook de rage knop kort kan gebruiken om die aanval te cancellen.
Sanity penguin wrote:Oh ja en dat ding met tijd vertragen? Al lang geleden bij mij maar er is toch zo'n type aanval?
Yes, die talisman heb ik. Als ik een aanval ontwijk vertraagd even de tijd. Ik kom inmiddels halverwege de valkeries levensbalk. xD

Al een stuk beter dan eerst.

Edit: Ik ben t zat. Dan maar geen plat. :D

Re: God of War

95
Er staan toch een heel aantal video's met tips op YouTube, heb je die al bekeken? Het blijft zelfs met die tips redelijk moeilijk, maar het gaf mij toch heel wat voldoening als het eindelijk gelukt was :P

Re: God of War

97
FGras wrote:Poah. Die valkerie boss gaat echt nergens over. Ik heb m nu al 20 keer geprobeerd op easy en ga steeds binnen een minuut dood. Ik kan echt niet 20 verschillende ontwijk moves in mijn hoofd onthouden! Laat staan dat je tussendoor ook nog moet aanvallen! 0_0

Damn, waarom is die nou weer zoveel moeilijker als de rest van de game.
watje, ik hakte ze op hard binnen de 3 minuten in de pan, met één hand...

:-"

Re: God of War

98
met0t0 wrote:Er staan toch een heel aantal video's met tips op YouTube, heb je die al bekeken? Het blijft zelfs met die tips redelijk moeilijk, maar het gaf mij toch heel wat voldoening als het eindelijk gelukt was :P
Ik ben blijkbaar niet zo’n goede hack n slash gamer, ik heb ze allemaal bekeken. :’D
Sanity penguin wrote:Komaan Fgras, niet opgeven! :jip: :jip:
Het wordt nogal saai als je het voor de 40e keer probeert.
Gamefreak wrote:watje, ik hakte ze op hard binnen de 3 minuten in de pan, met één hand...:-"
xD iemand moet de beste wezen eh!

Re: God of War

99
Gamefreak wrote:
FGras wrote:Poah. Die valkerie boss gaat echt nergens over. Ik heb m nu al 20 keer geprobeerd op easy en ga steeds binnen een minuut dood. Ik kan echt niet 20 verschillende ontwijk moves in mijn hoofd onthouden! Laat staan dat je tussendoor ook nog moet aanvallen! 0_0

Damn, waarom is die nou weer zoveel moeilijker als de rest van de game.
watje, ik hakte ze op hard binnen de 3 minuten in de pan, met één hand...

:-"
Ik op 2 minuten met een guitar hero controller :music:
Image

Re: God of War

100
Mr.Wolf wrote:
Gamefreak wrote:
FGras wrote:Poah. Die valkerie boss gaat echt nergens over. Ik heb m nu al 20 keer geprobeerd op easy en ga steeds binnen een minuut dood. Ik kan echt niet 20 verschillende ontwijk moves in mijn hoofd onthouden! Laat staan dat je tussendoor ook nog moet aanvallen! 0_0

Damn, waarom is die nou weer zoveel moeilijker als de rest van de game.
watje, ik hakte ze op hard binnen de 3 minuten in de pan, met één hand...

:-"
Ik op 2 minuten met een guitar hero controller :music:
Bij mij lag er een briefje in de valkerie rooms
"Sorry we're not here. We are too scared to face the great trophy hunter Shampi"
Image

Re: God of War

104
ShAmPi wrote:
Mr.Wolf wrote:
Gamefreak wrote:
watje, ik hakte ze op hard binnen de 3 minuten in de pan, met één hand...

:-"
Ik op 2 minuten met een guitar hero controller :music:
Bij mij lag er een briefje in de valkerie rooms
"Sorry we're not here. We are too scared to face the great trophy hunter Shampi"
Na zo’n 50 keer het gevecht aangaan ergerde de valkerie queen zich zo aan mijn hack en slash skills dat ze haar eigen hoofd er af trok. :D De plat is binnen!
cron