Re: God of War (PS4)

17
ShAmPi wrote:
Tjeefkeuh wrote:Tis blijkbaar al bevestigd dat het een directe sequel is en dat Kratos weer het hoofdpersonage is.
Want de EXP points komen op het scherm wanneer zijne kleinen iets doet :o
Misschien is het de bedoeling dat ge hem opleidt tijdens het spel

Re: God of War (PS4)

18
RoyVdW wrote:Dit is GoW mensen lekker hak en slash en jullie beginnen geschiedenis en religie te vertellen al die voc termen nog nooit van gehoord maak het niet te moeilijk :P
Kan zijn dat het veel minder hack and slash zal worden :smug: En uiteindelijk staat het woordje god wel in de titel en gaat het spel om ze uit te moorden, dus toch een klein beetje religie :P
Image

Re: God of War (PS4)

19
Nog wat nieuws: die zoon blijft waarschijnlijk het hele spel bij u, zoals bij The Last of Us, en kan u helpen midden in combat met zijn boog. De omgevingen zijn iets meer open maar wel nog lineair (alweer Last of Us). De ragemeter links bovenaan blijft heel het spel bovenaan in beeld (zowel voor combat als verhaaldoeleinden).

Re: God of War (PS4)

22
met0t0 wrote:Het klinkt allemaal al goed :)
Ik ben wel blij met het nieuwe camerastandpunt en ook de iets minder lineaire invalshoek lijkt mij goed voor de gameplay. Door het verhaal laat ik mij wel verrassen :)
ik betwijfel wel of dat camerastandpunt continu gaan zijn....

Re: God of War

29
Vorig jaar werd de nieuwe God of War aangekondigd, maar sindsdien hebben we maar weinig informatie gekregen over de game. Nu lijkt het er echter op dat we een releasedatum hebben: 14 september.

Deze datum was namelijk kortstondig te zien op de website van de Portugese verkoper Gaming Replay. Aangezien placeholders meestal óf de eerste dag óf de laatste dag van een maand is, lijkt het goed mogelijk dat 14 september inderdaad de dag is waarop we Kratos weer onder de knoppen krijgen. Dit vermoeden wordt verder versterkt door het feit dat de datum inmiddels is verwijderd van Gaming Replay.
Image
Volgende maand houdt Sony een persconferentie op de E3, dus hoogstwaarschijnlijk krijgen we dan definitief te horen of 14 september de releasedatum voor de nieuwe God of War is. De game komt exclusief uit voor de PlayStation 4.

Bron: EGM Now
Image