Re: God of War

46
Ik ga wachten op de reviews denk ik, het is mij iets te ver verwijderd van de originele gameplay om al te weten of ik het goed ga vinden. Het zal wel geen Mass Effect: Andromeda worden, maar toch.

De nieuwste trailer spoilt trouwens ook vrij veel.

Re: God of War

48
met0t0 wrote:'k Was eens aan 't kijken voor een collector's edition, maar die is er blijkbaar niet bij Game Mania. Wel de God of War Norse God Edition, met een Kratos figurine uit de TOTAKU Collection, maar niet de Stone Mason Edition. Die editie staat wel op bol.com voor €150. Mooi beeldje, wel nogal prijzig.
https://www.bol.com/nl/p/god-of-war-col ... stedsearch
De andere edities staan nu ook op de gm site trouwens :-P ze zijn nie altijd van de rapste daar

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: God of War

49
Ik ga het toch maar aan mij voorbij laten gaan. Ik vind het op zich wel een heel mooie statue, maar toch nogal duur. Ik zal wel zien of er met veel geluk later ergens een prijsdaling op zal zijn en anders koop ik de game wel voor een prijsje.

Re: God of War

51
coolgamer wrote:In deze screenshot kunnen we een deel van de map en de user interface van het spel bewonderen.

Image
We kunnen dus aannemen dat er meerdere werelden in voorkomen, waarschijnlijk ook Asgard ofzo.

Re: God of War

57
Kolm wrote:Jup, 20 april pas, weekje langer wachten
Image


Ik had wel goeie reviews verwacht, maar dat ze overdreven goed zouden zijn... Of het is echt goed, of de reviews overdrijven wat... :think:
Wss een combinatie van de 2 xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: God of War

58
ShAmPi wrote:
Mr.Wolf wrote:Ik denk toch dat ik deze vrijdag of zaterdag maar eens ga halen (als ze hem nog hebben dan)
Die is nog niet uit hoor...
Woeps, bedoelde ook volgende week haha. Ik zat met mijn hoofd al in het weekend :p
Image

Re: God of War

60
Ik ben ook wel geschrokken van de uiterst positieve reviews :O
Hopelijk is hij echt zo goed. Ik wacht toch nog een lange tijd om hem te spelen waarschijnlijk, dus ik zal mij maar zo goed mogelijk afsluiten van spoilers :q: