Re: Spider-Man PS4

22
Image

We are pleased to announce that #SpiderManPS4 has GONE GOLD for its worldwide release on September 7th. Thanks to @PlayStation and @MarvelGames for their support in the creation of this original Spider-Man adventure.
Image

Re: Spider-Man PS4

24
Volgende week... Begin zeer benieuwd te worden naar hoe het spel gaat worden! Heb bijna geen enkele gameplay trailer gezien zodat ik me volledig kan laten verrassen. Heb al gezegd tegen mijn collega's van de Bart Smit dat ze een kopie opzij mogen laten leggen
Image

Re: Spider-Man PS4

26
De spiderman PS5 is wel voldoende voorlopig denk ik :girl:

Zag toevallig een week voor release dat hij bij Nedgame nog beschikbaar was. Via Sony had ik er niet aan begonnen, hoop gedoe met betalen voor elkaar krijgen.
Image

Re: Spider-Man PS4

28
NTGSruler wrote: 06 Sep 2023 20:53 Special edition Smiderman PS5 gekocht? Nice! :smug:

Als er ooit een PS5 Pro ofzo komt denk ik dat ik die versie koop.
:lol:

Maar was dus wel een beetje een impuls aankoop. Bij aankondigen twijfelde ik maar omdat er toen stond enkel via PS Direct dacht ik 'laat maar'. Toen ik hem dan toevallig bij Nedgame zag 'ben ik geplooid' :saint:
Image

Re: Spider-Man PS4

30
Haha ik zie het ook nu je reageert :lol: Was met gsm getypt.

Toen ik je post zag waren er overal nog beschikbaar. Ik zag zelfs eentje voor 599 ipv 699...
Zelf even getwijfeld maar toch maar niet gedaan. Tis nu niet zo speciaal vind ik. Maar toch leuk om te hebben, dat wel.
Misschien dat ik wel de game koop, maar moet nog steeds Miles Morales doen. Zit denk ik zelfs nog in verpakking...
Image