Death Stranding

1
Image
Een interessante aankondiging met een mysterieuze trailer op E3, Kojima deed het alweer :)
Er is momenteel nog bijzonder weinig over de game bekend, maar alles dat al geweten is, werd helder gebundeld in dit artikel op onze blog.

Het is dus duidelijk dat Kojima terug het actie-genre opzoekt, maar ik ben erg benieuwd met welke insteek deze keer. Ik vermoed dat stealth een mogelijkheid zal zijn, maar misschien komt er een andere evenwaardige aanpak. Want in MGS bleef het altijd de bedoeling om rond te sluipen, ook al was een luidere/agressievere aanpak in MGS V: TPP ook best mogelijk.

Hier nog eens de trailer:

Re: Death Stranding

2
Geen interesse in de game? Onlangs verscheen nog een nieuwe trailer:



Uiteraard weer een oorlogssetting, dat kan niet anders bij Kojima. En alweer ouderwetse, futuristische en bovennatuurlijke elementen gecombineerd. Waar hebben we dat al eerder gezien :p
Maar goed, ik ga de vergelijking met Metal Gear Solid niet teveel maken, want ik hoop nog altijd dat het echt iets anders wordt qua gameplay.

Re: Death Stranding

3
Ik vraag mij vooral af wat voor game t word.
Silent Hill achtig of Metal Gear achtig. Ik gok toch meer die tweede.

De hype is in ieder geval groot. Zelfs mainstream gamers op mijn Facebook hebben over deze game gepost.
Plotseling is Hideo Kojima een mainstream grootsheid geworden. Sony's marketing machine gaat hard.

Re: Death Stranding

4
met0t0 wrote:Geen interesse in de game? Onlangs verscheen nog een nieuwe trailer:



Uiteraard weer een oorlogssetting, dat kan niet anders bij Kojima. En alweer ouderwetse, futuristische en bovennatuurlijke elementen gecombineerd. Waar hebben we dat al eerder gezien :p
Maar goed, ik ga de vergelijking met Metal Gear Solid niet teveel maken, want ik hoop nog altijd dat het echt iets anders wordt qua gameplay.
ziet er gelikt uit :idea:

Re: Death Stranding

13
Het is wel bijzonder raar, zelfs voor Kojima :D
Gameplay trailers zullen in de toekomst veel uitwijzen. Ik ben heel benieuwd maar wordt er niet warm van doordat ik niet echt weet waarover het gaat. Hopelijk overleeft het spel zelf de hype die gecreëerd wordt.
Image