Re: Death Stranding

16
Hier heb ik heel lang naar uitgekeken, eindelijk wat gameplaybeelden!


Onmiskenbaar waar de basis voor de gameplay van komt, die manier van lopen... :P
Het zal nog afwachten zijn hoe speciaal het echt wordt, maar het ziet er toch al goed uit. Stealth gameplay, die verschillende dimensies (?), het grote mysterie, enz. Dit is de game waar ik toch het meest benieuwd naar blijf.

Re: Death Stranding

18
NTGSruler wrote:Hier zijn toch nog veel mensen sceptisch over. Benieuwd als de game een succes wordt.
Terecht ook wel dat mensen er sceptisch over zijn, het ziet er ook bijzonder absurd uit :p
Misschien is het omdat ik zo'n grote Metal Gear Solid-fan ben dat ik het volste vertrouwen heb in de hersenspinsels van Hideo Kojima :-"

Re: Death Stranding

19
met0t0 wrote:
NTGSruler wrote:Hier zijn toch nog veel mensen sceptisch over. Benieuwd als de game een succes wordt.
Terecht ook wel dat mensen er sceptisch over zijn, het ziet er ook bijzonder absurd uit :p
Misschien is het omdat ik zo'n grote Metal Gear Solid-fan ben dat ik het volste vertrouwen heb in de hersenspinsels van Hideo Kojima :-"
nooit gespeeld maar dit wordt iets totaal anders :smug:

Re: Death Stranding

21
Inderdaad indrukwekkend :D
We weten er nog altijd niet zo heel veel extra mee, maar nu ben ik nog meer benieuwd. Hoe ge beweegt is precies Metal Gear Solid, de rest is vooral even absurd als het verhaal van Metal Gear Solid.
Ik ben benieuwd of de HUD ook in de finale versie van de game afwezig zal zijn, het geeft wel een speciaal effect :)

Re: Death Stranding

22
met0t0 wrote:Inderdaad indrukwekkend :D
We weten er nog altijd niet zo heel veel extra mee, maar nu ben ik nog meer benieuwd. Hoe ge beweegt is precies Metal Gear Solid, de rest is vooral even absurd als het verhaal van Metal Gear Solid.
Ik ben benieuwd of de HUD ook in de finale versie van de game afwezig zal zijn, het geeft wel een speciaal effect :)
Mss kun je de hud aanpassen in de game zoals de laatste God of war

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Death Stranding

28
De gameplay die al getoond is, zorgt er net voor dat het nog steeds even mysterieus blijft, vind ik. Ik ga hem zeker niet op de release kopen, toch geen tijd voor, maar 't is zeker een ervaring die ik wil beleven :)