Re: Death Stranding

46
paveman wrote:Het lijkt op een 'you either love it, or hate it' titel
Dat is idd zo. Als je naar metacritic kijkt zie je bij de scores ook ofwel heel heel goed ofwel slecht wat gemiddeld dan uitkwam op 85/86

Ik heb et spel nu 20u gespeeld en het geeft ook een dubbel gevoel. Je doet eigelijk niet heel veel ma toch blijft et interessant/leuk om verder te doen. Ik vrees wel dat voor platinum de grind beetje saai gaat worden. Dat gaat dan vooral om de facilities op max reputatie te krijgen want tis echt veel dagge moe leveren tegen dat ze content zen...

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Death Stranding

47
Ik heb er nu zon 6 uur inzitten en vind het verhaal tot nu toe wel boeiend en interessant.
Ben ook echt begaan met mijn pakketjes die ik moet bezorgen. Krijgen ze schade, dan vind ik dat kut ;(
Zit nog in chapter 2 en leukste vind ik nog wel om een goede route uit te stippelen om op mijn bestemming te komen.
En dan komt het echt goed uit als er mensen mij voor zijn geweest zodat ik hun constructies kan gebruiken :cool:
Image

Re: Death Stranding

48
Marty wrote:Ik heb er nu zon 6 uur inzitten en vind het verhaal tot nu toe wel boeiend en interessant.
Ben ook echt begaan met mijn pakketjes die ik moet bezorgen. Krijgen ze schade, dan vind ik dat kut ;(
Zit nog in chapter 2 en leukste vind ik nog wel om een goede route uit te stippelen om op mijn bestemming te komen.
En dan komt het echt goed uit als er mensen mij voor zijn geweest zodat ik hun constructies kan gebruiken :cool:
Probeer zoveel mogelijk signs en ladders te zetten op handige plaatsen voor likes te krijgen. Kben blij dat Ik nu al level 60 voorbij ben in bridge links want bij dat hang je beetje af dat andere mensen op uw constructies likes geven en dat je cargo vindt die andere droppen.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Death Stranding

50
Gamefreak wrote:ik weet echt niet wat ik van deze titel moet verwachten, een demo zou handig zijn !!
Bwa tzou toch al een lange demo moeten zijn want in een halfuur heb ik niks gedaan in dat spel
Image


Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Death Stranding

53
fsterchele23 wrote:
Gamefreak wrote:ik weet echt niet wat ik van deze titel moet verwachten, een demo zou handig zijn !!
Bwa tzou toch al een lange demo moeten zijn want in een halfuur heb ik niks gedaan in dat spel
Image


Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
euh oké, merci voor de euh verhelderde tekst Sooi !!

Death Stranding

54
Ik vind die community feeling wel origineel en top in het spel! Andere spelers die borden of voertuigen op handige plekken achterlaten of het gezamenlijk bouwen van snelwegen. Een interessante multiplayer ervaring in een singleplayer game.

Re: Death Stranding

55
FGras wrote:Ik vind die community feeling wel origineel en top in het spel! Andere spelers die borden of voertuigen op handige plekken achterlaten of het gezamenlijk bouwen van snelwegen. Een interessante multiplayer ervaring in een singleplayer game.
Image
Dat is zeker een groot pluspunt. Eens wat anders dan games waarin trolls er alles aandoen om u kapot te maken.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image