Re: Death Stranding

63
Voor degene die de ps4 versie hebben kunnen de game upgraden naar de ps5 versie voor €10
En wie hem op disc koopt, kan dat het beste bij bol.com doen. Daar krijg je namelijk nog €10 psn tegoed bij.
Maar ik durf niet te zeggen of Belgische klanten dan belgisch tegoed krijgen
Image

Re: Death Stranding

64
Als je bij bol PSN/PSPlus tegoed wil kopen dan kan je alleen Nederlands tegoed in NL laten toekomen en Belgisch tegoed in BE laten toekomen. Ze zullen dus waarschijnlijk naar het leveradres kijken om te bepalen welk tegoed je krijgt.

Als je bol wisselt van NL naar BE dan staat die tekst van het tegoed er ook nog steeds bij. Dus zal wel voor allebei zijn.
Image

Re: Death Stranding

67
zenmaster wrote: 09 Dec 2022 07:24 Ben gehyped, maar ook een beetje gestresseerd want moet de eerste nog spelen. :P
Exact mijn gevoel :lol:
"Ooit komt het ervan" is mijn motto bij zoveel games :P
Zeker goed nieuws dat de vorige game genoeg aanhang heeft verzameld om er een vervolg aan te breien :cool:

Re: Death Stranding

72
Kolm wrote: 06 Oct 2023 01:05 Ben je eindelijk de intro door? :lol:
:lol:

Ja! Als ik mij amuseer en ik kom in de (voor mij) verslavende cyclus van harvesten en upgraden, dan is het soms moeilijk om te stoppen. Maar ik ben gisteren na een dikke 20u aan Episode 3 begonnen.. :p
Image

Re: Death Stranding

74
Wat mij betreft nu al een topgame hoor. Ik blijf erbij: als je dit een wandelgame noemt heb je de game geen kans gegeven of maar 1 uur gespeeld. Call of Duty, Tomb Raider, Horizon, Red Dead, Redident Evil, whatever... Allemaal wandelsimulators met wapens.
Deze game is zoveel meer... Je krijgt trouwens na een paar uur ook voertuigen, je moet wegen bouwen. Je kan granaten maken van je ontlasting en lichaamssappen... Welke game heeft dat?! :lol: (...alleen een game van Kojima, maar bon)

Zit nu aan bijna 50 uur en niet eens klaar met hoofdstuk 3 (van 14 denk ik). Gisteren moest ik echt nog eens heel ver wandelen, maar was mijn eigen fout. Gelukkig heb ik altijd een extra paar laarzen bij. :q:
Image

Re: Death Stranding

75
zenmaster wrote: 16 Oct 2023 07:17 Wat mij betreft nu al een topgame hoor. Ik blijf erbij: als je dit een wandelgame noemt heb je de game geen kans gegeven of maar 1 uur gespeeld. Call of Duty, Tomb Raider, Horizon, Red Dead, Redident Evil, whatever... Allemaal wandelsimulators met wapens.
Deze game is zoveel meer... Je krijgt trouwens na een paar uur ook voertuigen, je moet wegen bouwen. Je kan granaten maken van je ontlasting en lichaamssappen... Welke game heeft dat?! :lol: (...alleen een game van Kojima, maar bon)

Zit nu aan bijna 50 uur en niet eens klaar met hoofdstuk 3 (van 14 denk ik). Gisteren moest ik echt nog eens heel ver wandelen, maar was mijn eigen fout. Gelukkig heb ik altijd een extra paar laarzen bij. :q:
In Call of Duty heb je tenminste de Tac Sprint (kun je sprinten ipv wandelen) :lol:
Image