Re: Death Stranding

76
zenmaster wrote: 16 Oct 2023 07:17 Wat mij betreft nu al een topgame hoor. Ik blijf erbij: als je dit een wandelgame noemt heb je de game geen kans gegeven of maar 1 uur gespeeld. Call of Duty, Tomb Raider, Horizon, Red Dead, Redident Evil, whatever... Allemaal wandelsimulators met wapens.
Deze game is zoveel meer... Je krijgt trouwens na een paar uur ook voertuigen, je moet wegen bouwen. Je kan granaten maken van je ontlasting en lichaamssappen... Welke game heeft dat?! :lol: (...alleen een game van Kojima, maar bon)

Zit nu aan bijna 50 uur en niet eens klaar met hoofdstuk 3 (van 14 denk ik). Gisteren moest ik echt nog eens heel ver wandelen, maar was mijn eigen fout. Gelukkig heb ik altijd een extra paar laarzen bij. :q:
Klinkt steeds meer als een game voor mij. Rustig verkennen, dingen uitbouwen, de absurde sfeer, urenlang in kunnen verdwalen. Komt helemaal goed :D

Re: Death Stranding

77
met0t0 wrote: 22 Oct 2023 13:18 Klinkt steeds meer als een game voor mij. Rustig verkennen, dingen uitbouwen, de absurde sfeer, urenlang in kunnen verdwalen. Komt helemaal goed :D
Alles kan inderdaad op eigen tempo. :) Ik ben het mezelf nu vooral makkelijk aan het maken voor wat gaat komen, door eerst wegen te bouwen. Verplaatsen tussen facilities gaat zo al veel sneller. Is een beetje een grind, maar ik wissel het dan af met gewone missies/jobs of kampen overvallen voor resources. Er is altijd wel iets te doen. En dan weer verder met het verhaal.

Nog eentje van DS photo mode:
Https://twitter.com/ippikitako/status/1 ... vr4Yw&s=19
Image

Re: Death Stranding

79
In je link stond teveel. Vraagteken en alles erachter moet weg.
Heb dat aangepast in jouw post en nu werkt het wel.

Meestal kan je even op de datum/tijd van een post klikken om een link zonder parameters te hebben maar heb niet meer recent getest en ze zijn daar nogal veel aan het veranderen...
Image

Re: Death Stranding

80
Kolm wrote: 23 Oct 2023 10:00 In je link stond teveel. Vraagteken en alles erachter moet weg.
Heb dat aangepast in jouw post en nu werkt het wel.

Meestal kan je even op de datum/tijd van een post klikken om een link zonder parameters te hebben maar heb niet meer recent getest en ze zijn daar nogal veel aan het veranderen...
Hey Kolm. Ik weet dat het zo moet, maar dat werkt bij mij niet meer. Ik zie niks in de post, is gewoon leeg buiten de tekst die ik getypt heb. Ligt misschien aan Firefox dan.
Image

Re: Death Stranding

81
zenmaster wrote: 23 Oct 2023 10:28
Kolm wrote: 23 Oct 2023 10:00 In je link stond teveel. Vraagteken en alles erachter moet weg.
Heb dat aangepast in jouw post en nu werkt het wel.

Meestal kan je even op de datum/tijd van een post klikken om een link zonder parameters te hebben maar heb niet meer recent getest en ze zijn daar nogal veel aan het veranderen...
Hey Kolm. Ik weet dat het zo moet, maar dat werkt bij mij niet meer. Ik zie niks in de post, is gewoon leeg buiten de tekst die ik getypt heb. Ligt misschien aan Firefox dan.
In allebei je posts staat/stond er aan het einde een vraagteken en nog wat rommel achter. Toen ik dit weghaalde en er twitter tags omheen zette, werkte het wel en in Firefox ziet die post er ook goed uit voor mij.

Dit was je originele link in de post boven degene die ik heb aangepast:

Code: Select all

Https://twitter.com/ippikitako/status/1716102868434882612?t=FfVz-uKJkD9ncf9QTvr4Yw&s=19
URL aanpassen zodat ?... weg is en dat geeft:

Code: Select all

 Https://twitter.com/ippikitako/status/1716102868434882612
en twitter tags eromheen:

Code: Select all

[twitter]Https://twitter.com/ippikitako/status/1716102868434882612[/twitter]
en dan werkt het wel. Als je mijn post quote dan zou je de tags ook moeten zien hieronder (de code tags hierboven is enkel om te voorkomen dat hij er een (verkorte) URL van maakt en gaat omzetten naar twitter)
Image

Re: Death Stranding

82
We hebben de oorzaak gevonden.

In Firefox heb je een optie om tracking te beheren. Als je dit op 'streng' zet dan gaat hij de twitter embeds verwijderen uit de pagina. Twitter/X weet nu eenmaal graag allerlei dingen van je :q:

Op 'Standaard' werkt het wel.
Image

Re: Death Stranding

83
zenmaster wrote: 22 Oct 2023 17:42
met0t0 wrote: 22 Oct 2023 13:18 Klinkt steeds meer als een game voor mij. Rustig verkennen, dingen uitbouwen, de absurde sfeer, urenlang in kunnen verdwalen. Komt helemaal goed :D
Alles kan inderdaad op eigen tempo. :) Ik ben het mezelf nu vooral makkelijk aan het maken voor wat gaat komen, door eerst wegen te bouwen. Verplaatsen tussen facilities gaat zo al veel sneller. Is een beetje een grind, maar ik wissel het dan af met gewone missies/jobs of kampen overvallen voor resources. Er is altijd wel iets te doen. En dan weer verder met het verhaal.

Nog eentje van DS photo mode:
Https://twitter.com/ippikitako/status/1 ... vr4Yw&s=19
Ik wandel ook altijd op mijn eigen tempo ;)
Image