Re: Red Dead Redemption 2

106
NTGSruler wrote:Iemand die al een indruk kan geven? ;)
Ik heb enkel nog maar de eerste missie gespeeld. Ik kan enkel zeggen dat de sfeer fenomenaal is en dat er echt wel een oog is voor detail... Je rijdt bv. door een sneeuwstorm waarbij je geen hand voor ogen ziet en terwijl kan je praten tegen andere npc's die meerijden (beetje à la rpg). Maar ik moet vanavond dringend verder spelen :p
Image

Re: Red Dead Redemption 2

109
Ik heb de eerste missies van de story gespeeld en dit zit meteen juist. Maar vooral die sneeuw en hoe dit reageert op aanraking, wauw :p Nog nooit zo realistisch gezien.

Alleen stom dat ik mijn hoed verloren ben, ik heb niet gezien waar deze beland is. Zo zie je maar dat alles interactief is.
Image

Re: Red Dead Redemption 2

110
gamerke1992 wrote:Ik heb de eerste missies van de story gespeeld en dit zit meteen juist. Maar vooral die sneeuw en hoe dit reageert op aanraking, wauw :p Nog nooit zo realistisch gezien.

Alleen stom dat ik mijn hoed verloren ben, ik heb niet gezien waar deze beland is. Zo zie je maar dat alles interactief is.
Die hoed lag normaal gezien ook in die stal waar je dat paard vond ;)
Image

Re: Red Dead Redemption 2

113
Ik heb 'm maar ik moet eerst nog AC uitspelen :D
En daar neem ik mijn tijd voor.
atm lvl 31 en nog maar juist in Attika :)

En dan is het twijfelen of ik RDR2, Kiwami 2 of Tomb Raider speel.

Ik ben het namelijk beu dat ik aan een game begin alvorens de huidige uit te spelen.
Dus nu verplicht ik mezelf mijn games eerst uit te spelen alvorens aan een andere te beginnen.
Image

Re: Red Dead Redemption 2

114
ShAmPi wrote:Ik heb 'm maar ik moet eerst nog AC uitspelen :D
En daar neem ik mijn tijd voor.
atm lvl 31 en nog maar juist in Attika :)

En dan is het twijfelen of ik RDR2, Kiwami 2 of Tomb Raider speel.

Ik ben het namelijk beu dat ik aan een game begin alvorens de huidige uit te spelen.
Dus nu verplicht ik mezelf mijn games eerst uit te spelen alvorens aan een andere te beginnen.
Ik ben ook nog bezig me ac en zit in elis lvl 47 maar zit storygewijs minder ver dan u wss haha xd derna is dus het plan om rdr ergens te beginnen zoals u

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Red Dead Redemption 2

115
Ik vind het echt geen makkelijke game. Zo ben ik bijvoorbeeld een uur aan het jagen. Komt er plots een overval en ben ik alles weer kwijt. Daarnet was ik iemand aan het helpen die overvallen werd. Ik had bijna iedereen kunnen neerschieten, tot ik plots gestampt werd door een paard waar ik achter stond en meteen dood was. En zo zijn er nog veel verhalen.
Image

Re: Red Dead Redemption 2

116
gamerke1992 wrote:Ik heb de eerste missies van de story gespeeld en dit zit meteen juist. Maar vooral die sneeuw en hoe dit reageert op aanraking, wauw :p Nog nooit zo realistisch gezien.

Alleen stom dat ik mijn hoed verloren ben, ik heb niet gezien waar deze beland is. Zo zie je maar dat alles interactief is.
^^

Re: Red Dead Redemption 2

119
Leuk om te lezen dat de video's die ze van de game vrijgegeven hadden, een realistische weergave zijn van hoe goed de game is en niet louter promo waren. Het oog voor detail, fantastische open wereld en beklijvend verhaal zijn blijkbaar allemaal aanwezig :)

Re: Red Dead Redemption 2

120
Ik kon het niet laten en heb hem ook maar gekocht. De sfeer is fantastisch, alles is ongelofelijk gedetailleerd en de voice actors zijn een nieuw hoogtepunt in games. Het begin deed mij denken aan The Hateful Eight. Er zitten wel nog een paar glitches in die enorm opvallen in contrast, zoals npcs die half in de grond zitten of binnenstebuiten lijken gedraaid te worden als ge ze loot. Misschien nog even afwachten als ge dit wilt vermijden.