Re: Red Dead Redemption 2

121
Tjeefkeuh wrote:Ik kon het niet laten en heb hem ook maar gekocht. De sfeer is fantastisch, alles is ongelofelijk gedetailleerd en de voice actors zijn een nieuw hoogtepunt in games. Het begin deed mij denken aan The Hateful Eight. Er zitten wel nog een paar glitches in die enorm opvallen in contrast, zoals npcs die half in de grond zitten of binnenstebuiten lijken gedraaid te worden als ge ze loot. Misschien nog even afwachten als ge dit wilt vermijden.
Die bugs ben ik zelf nog niet tegen gekomen eigenlijk :shhhh: En ik denk toch dat ik al een 30tal uur heb gespeeld.
Image

Re: Red Dead Redemption 2

122
gamerke1992 wrote:
Tjeefkeuh wrote:Ik kon het niet laten en heb hem ook maar gekocht. De sfeer is fantastisch, alles is ongelofelijk gedetailleerd en de voice actors zijn een nieuw hoogtepunt in games. Het begin deed mij denken aan The Hateful Eight. Er zitten wel nog een paar glitches in die enorm opvallen in contrast, zoals npcs die half in de grond zitten of binnenstebuiten lijken gedraaid te worden als ge ze loot. Misschien nog even afwachten als ge dit wilt vermijden.
Die bugs ben ik zelf nog niet tegen gekomen eigenlijk :shhhh: En ik denk toch dat ik al een 30tal uur heb gespeeld.
Toeval dan, bij mij toch al een keer of 3 in het uur dat ik in het eerste dorp heb rondgelopen.

Re: Red Dead Redemption 2

123
Tjeefkeuh wrote:
gamerke1992 wrote:
Tjeefkeuh wrote:Ik kon het niet laten en heb hem ook maar gekocht. De sfeer is fantastisch, alles is ongelofelijk gedetailleerd en de voice actors zijn een nieuw hoogtepunt in games. Het begin deed mij denken aan The Hateful Eight. Er zitten wel nog een paar glitches in die enorm opvallen in contrast, zoals npcs die half in de grond zitten of binnenstebuiten lijken gedraaid te worden als ge ze loot. Misschien nog even afwachten als ge dit wilt vermijden.
Die bugs ben ik zelf nog niet tegen gekomen eigenlijk :shhhh: En ik denk toch dat ik al een 30tal uur heb gespeeld.
Toeval dan, bij mij toch al een keer of 3 in het uur dat ik in het eerste dorp heb rondgelopen.
Ja dat kan natuurlijk :) Hopelijk blijven ze nu weg dan.
Image

Re: Red Dead Redemption 2

125
NTGSruler wrote:Heb nooit de eerste RDR gespeeld. Vooral glitches zie ik passeren van deze game.
Aangezien het van Rovkstar is, ligt dit in de lijn van een GTA game? Gemixed met shooting gameplay van Max Payne?
Is deze game aan te raden?
Het is volledig hetzelfde gevoel van controls en over de top actie als bij GTA (al kan je ook zeer langzame gameplay kiezen als je dat wil en bv gaan vissen, jagen, gokken,...). Als je van GTA houdt, zal deze je ook bevallen.

Het schieten is ook te vergelijken met GTA, al heb je in deze game 'Dead eye', waarbij je de tijd vertraagd en zo de kans krijgt om veel nauwkeuriger te schieten.

En om te antwoorden op je vraag of het aan te raden is: JAAAAAAAAA :smug: Voor mij game van het jaar momenteel.
Image

Re: Red Dead Redemption 2

127
NTGSruler wrote:Dead Eye is dan wss te vergelijken met bullettime van Max Payne.

Huh, mss moet ik voor het einde-van-het-jaar-gevoel deze game maar kopen...

Als je moest kiezen tss deze en Horizon Zero Daan, of God Of War? Welke zou het dan worden?
God of war heb ik hier ook nog klaarliggen, maar nog niet gespeeld. Zero Dawn vond ik ook goed. Hoe dan ook zou ik persoonlijk voor red dead redemption kiezen. Deze game voelt echt nog beter dan de andere twee doordat het zo gedetailleerd is. De wereld is super levendig. Dat ze er bijvoorbeeld al meer dan 180 diersoorten hebben ingestoken is hier een voorbeeld van. Daarnaast zit het vol activiteiten waar je je volledig in kan verliezen, wanneer je het verhaal niet meteen volgt. Zo was ik gisteren 3 uur aan het jagen en dan heb ik welgeteld één upgrade kunnen craften.
Image

Re: Red Dead Redemption 2

129
NTGSruler wrote:Het klinkt inderdaad allemaal héél leuk!! Toch blijf ik twijfelen over deze. Kan zo niet direct zeggen waarom, maar tis een gevoel. Ik kijk nog eventjes de kat uit de boom..
Je kan altijd wat gameplay video's bekijken en als je inderdaad dat gevoel hebt nog even afwachten. De setting moet je natuurlijk ook aanspreken. Een luxe auto zal je er niet in tegen komen :lol: Al lijkt het alsof je de paarden ook op alle mogelijke manier kan tunen :silly:
Image

Re: Red Dead Redemption 2

130
NTGSruler wrote:Het klinkt inderdaad allemaal héél leuk!! Toch blijf ik twijfelen over deze. Kan zo niet direct zeggen waarom, maar tis een gevoel. Ik kijk nog eventjes de kat uit de boom..
Ik had veel twijfel om de eersten te spelen en na veel pushen van nen maat toch maar geleend van hem en gespeeld en direct verkocht xd. (ik ben niet zo een Western fan daarom nie echt overtuigd)

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Red Dead Redemption 2

133
NTGSruler wrote:@fsterchele: heb je nu RDR2 gekocht dan? En ik denk dat ik hetzelfde zou hebben. De eerste RDR sprak mij ook niet aan...
Ik heb rdr 2 gekocht maar na de nogal grote game ac waarin ik 150u heb vertoeft efkes een pauze van grote games en beetje racen enzo. Wel al beetje meegekeken me nen maat en tziet er echt fantastisch uit. Al paar keer zin gehad om ermee te beginnen ma eerst dus wa kleinere games :-P

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Red Dead Redemption 2

134
Tjeefkeuh wrote: Ik ben ook geen grote westernfan maar het zijn wel allebei zeer goede games.
Daar ben ik ook wel van overtuigd. Alleen heb ik het de laatste tijd zo druk dat ik geen zin heb om aan een grote game te beginnen. Het probleem is dat ik altijd eraan begin, maar ik zo weinig tijd heb dat ik ofwel "uit" het verhaal ben, of de zin weg is om verder te doen. Ik hoop na volgende week toch weer iets meer vrije tijd te hebben.
Anderzijds heb ik nog genoeg goeie games die liggen te wachten..
Image
cron