Red Dead Redemption 2

1
Image
Aanstaande donderdag trailer!

Rockstar heeft officieel Red Dead Redemption 2 aangekondigd.

De game komt in de herfst van 2017 uit, volgens nieuwe artwork op de frontpage van de website van Rockstar. Verder valt op de artwork te lezen dat de eerste trailer aanstaande donderdag om 17:00 uur wordt getoond.

Tevens heeft Rockstar de website gelanceerd voor de game. Daarop is te zien dat de game in ieder geval naar Xbox One en PlayStation 4 komt. De makers van Grand Theft Auto 5 en Red Dead Redemption vertellen met Red Dead Redemption 2 het epische verhaal van het leven in Amerika’s onverbiddelijke heuvellandschap.

“Met Red Dead Redemption 2 zijn we als team hard aan het werk om onze visie voor interactieve entertainment nog verder te ontwikkelen in een levensechte wereld”, vertelt Sam Houser, oprichter van Rockstar Games. “We hopen met al onze ervaring tot nu toe de spelers een epische ervaring te bieden.”

Verder staat in de omschrijving dat de game "ook" een nieuwe online multiplayerervaring biedt. Het woord ook lijkt aan te geven dat de game, net als de vorige Red Dead Redemption, een singleplayerervaring krijgt.

Zondag maakte Rockstar de kleuren van hun website en social media-kanalen typerend rood. Fans zagen meteen dat het om de kleur rood geassocieerd met de westerngame Red Dead Redemption ging. Gisteren werd ook eerste artwork getoond. Verdere details zijn nog niet bekend.

http://gamer.nl/artikelen/nieuws/red-de ... rfst-2017/
Image

Re: Red Dead Redemption 2

4
minermb wrote:Ik heb nooit Red dead redemption gespeeld, dus vraag me eigenlijk wel af wat er nou zo leuk aan dat spel was?
De sfeer, de actie en het geweldige verhaal. Ik heb de game ook pas later gekocht, maar was direct verslaafd. Het einde van Wilde Westen wordt hier prachtig neergezet. Je ziet mooi in de game hoe de 20e eeuw zijn intrede heeft gedaan en alle personen uit het verleden zich moeten aanpassen of ze zullen sterven. Mooiste moment van de game is wanneer je de grens oversteekt naar Mexico en de muziek begint, echt een prachtig moment. Gewoon kopen die game want hij is het geld echt meer dan waard.
Image

Re: Red Dead Redemption 2

5
billie91 wrote:Ik kan niet wachten, maar hoop wel dat ze de focus niet te veel verleggen naar de multiplayer. Ik ben om die redenen afgestapt van GTA V omdat alles werd gezet op multiplayer en niet op de goede oude klassieke singleplayer.
Ik ben om die reden niet eens aan GTA V begonnen... Bij de meeste games gaat het toevoegen van mp ten koste van de kwaliteit van de sp. Vandaar dat ik niet alleen niets met mp heb, maar eigenlijk simpelweg anti-multiplayer ben.
Image

Re: Red Dead Redemption 2

7
Akkoord met MP opmerkingen. Ik ben ook helemaal geen fan van dat hele online gedoe en deze game biedt zich volgens mij meer voor een solide SP-ervaring.

Verder is het spel inderdaad een prachtig samenraapsel van sfeer, actie en humor die mij enorm aansprak. Ook op grafisch vlak was dat spel indertijd een bom.
Image

Re: Red Dead Redemption 2

9
Ondanks dat Rockstar een zeer goede (misschien wel de beste) ontwikkelaar is, zijn ze mij teveel naar het online gebeuren geschoven. Ik speelde GTA V bijvoorbeeld om de singleplayer en niet om de multiplayer (die vond ik niks aan). Ook het feit dat cheats zoals in GTA SA, niet aanwezig waren in GTA V is een reden dat ik ben gestopt met die game. Ik wil gewoon nadat ik klaar ben met het verhaal lekker kunnen ouwehoeren in de game, het liefst met cheats die snel en makkelijk zijn in te voeren (zoals in GTA SA). Dat ik dan geen trophy's kan halen kan aan mijn reet roesten, het gaat mij om de fun. Ik hoop dan ook dat RDR2 dan ook normale cheats heeft en zich niet laat afleiden door het alsmaar uitdijende multiplayer gebeuren.
Image

Re: Red Dead Redemption 2

11
paveman wrote:
billie91 wrote:Ik kan niet wachten, maar hoop wel dat ze de focus niet te veel verleggen naar de multiplayer. Ik ben om die redenen afgestapt van GTA V omdat alles werd gezet op multiplayer en niet op de goede oude klassieke singleplayer.
Ik ben om die reden niet eens aan GTA V begonnen... Bij de meeste games gaat het toevoegen van mp ten koste van de kwaliteit van de sp. Vandaar dat ik niet alleen niets met mp heb, maar eigenlijk simpelweg anti-multiplayer ben.
De GTA V singleplayer was toch veruit de beste in de reeks? Misschien had hij nog beter kunnen zijn zonder GTA Online, maar hij is zeker ni slecht daardoor.

Re: Red Dead Redemption 2

12
billie91 wrote:
minermb wrote:Ik heb nooit Red dead redemption gespeeld, dus vraag me eigenlijk wel af wat er nou zo leuk aan dat spel was?
De sfeer, de actie en het geweldige verhaal. Ik heb de game ook pas later gekocht, maar was direct verslaafd. Het einde van Wilde Westen wordt hier prachtig neergezet. Je ziet mooi in de game hoe de 20e eeuw zijn intrede heeft gedaan en alle personen uit het verleden zich moeten aanpassen of ze zullen sterven. Mooiste moment van de game is wanneer je de grens oversteekt naar Mexico en de muziek begint, echt een prachtig moment. Gewoon kopen die game want hij is het geld echt meer dan waard.
Ik kan moeilijk dat spel kopen als ik geen ps3 of xbox360 heb ;)
Image

Re: Red Dead Redemption 2

13
Ik ben al jaren van plan om red dead redemption eens te kopen, is er nog steeds niet van gekomen :P
Heb heel in het begin toen ik mijn ps3 had het spel van een maat eens mogen lenen maar na een uur had ik het al gehad. Maar dit was nog voor ik eigenlijk een "gamer" was. Denk als ik het nu speel het wel beter zal kunnen appreciëren en iedereen doet er toch altijd zo lyrisch over.
Image

Re: Red Dead Redemption 2

15
Sanity penguin wrote:Blijkbaar zou het ook enkel voor consoles uitkomen en niet voor pc.
Voorlopig dan toch,
GTA V kwam ook pas veel later op de pc uit en was niet voor de pc aangekondigd in het begin.

Red Dead redenption vond ik toen der tijd erg leuk maar ook gedeeltelijk saai en leeg kan ik me herinneren, wel benieuwd naar deze, simpele missies om bijv. Koeien binnen de stal te bedrijven vond ik altijd erg leuke missies
Image