Re: The Last of Us Part II

67
met0t0 wrote:Grappig dat ze net zo blij waren met het aankondigen van de release datum en nu al uitgesteld... :P
Voor mij niet erg, wat meer tijd kan geen kwaad! :)
ik ging hem ook nog niet meteen halen maar verrassend nieuws, als je je bedenkt dat we 7 jaar moeten wachten op een nieuw deel !

Re: The Last of Us Part II

68
Kolm wrote:Ik bedenk me net dat het vlak voor pinksterweekend is... Afhankelijk hoe of wat gaan we mogelijk dat weekend of het weekend daarvoor (=hemelvaart) op motortocht. Mogelijk dus niet eens thuis :O
Je kan lang genoeg op je motor rond rijden aangezien de game uitgesteld is tot nader bericht.
Update: SIE has made the difficult decision to delay the launch of The Last of Us Part II and Marvel's Iron Man VR until further notice. Logistically, the global crisis is preventing us from providing the launch experience our players deserve.
Kolm, wil je ons dan vertellen waar je met je motor rit bent geëindigd zodra de game is uitgekomen :lol:
Image

Re: The Last of Us Part II

70
paveman wrote:
Marty wrote:Kolm, wil je ons dan vertellen waar je met je motor rit bent geëindigd zodra de game is uitgekomen :lol:
Ik gok zo op de oprit... #stayathome :P
Maar je mag wel motorrijden, wel in je eentje en nog voorzichtiger rijden. Dus wie weet... die oprit van de buren (mits die binnen zijn :lol: )
Image

Re: The Last of Us Part II

71
Marty wrote:
paveman wrote:
Marty wrote:Kolm, wil je ons dan vertellen waar je met je motor rit bent geëindigd zodra de game is uitgekomen :lol:
Ik gok zo op de oprit... #stayathome :P
Maar je mag wel motorrijden, wel in je eentje en nog voorzichtiger rijden. Dus wie weet... die oprit van de buren (mits die binnen zijn :lol: )
Mijn motor staat in België bij mijn ouders en in België mag je met auto en motor enkel buiten komen voor essentiële verplaatsingen*. En verder mag je alleen in je eigen buurt/wijk/straat buiten komen om te wandelen of te fietsen. Dus een ontspannend motorritje mag helaas niet :(

En toen we dit weekend wilden gaan boeken was dit al aangekomen in Europa.
Dus uiteindelijk hebben we zelfs niks geboekt en maar goed ook blijkt achteraf :|

*Werk, supermarkt, apotheek, tanken, bank, post en mantelzorg.
Image

Re: The Last of Us Part II

75
gamerke1992 wrote:Dat valt nog mee. Ik had later verwacht :)
Idem hier! :P

Ik vraag me af of het iets te maken heeft met het uitlekken van alle cutscenes van TLoU2 :?
Ik ben er zelf bewust niet naar op zoek gegaan, maar naar het schijnt zouden alle cutscenes van de game zijn uitgelekt waardoor de hele plot al 'op straat' ligt lang voor de release. Hoe valid deze lek is, is weer een andere vraag, maar als het echt om alle cutscenes zou gaan en niet gewoon om een klein filmpje ergens, dan is het toch wel waarschijnlijk dat het echt van de game is.

The Last of Us II: 19 juni 2020
Ghost of Tshushima: 17 juli 2020

https://blog.eu.playstation.com/2020/04 ... -tsushima/
Image
cron