Re: The Last of Us Part II

151
Mja... dat was nu al wat lastig... Er is een loop route tegen de klok in zeg maar en er mogen maar 3 mensen binnen... Alleen kan je van aan de deur niet goed zien hoeveel er precies aan de kassa staat en zeker niet als er ook nog wat kinderen staan want die zijn kleiner dan de rekken. Dus toen ik binnen ging waren we met 2 en tegen dat ik aan de kassa was met 6 en ik kwam er nog ene tegen in de andere richting.
Image

Re: The Last of Us Part II

156
Ik heb momenteel het eerste deel gespeeld! Gewoon wauw! Het ziet er zo prachtig uit, heeft nog steeds dezelfde feel qua controls als het vorige deel en heeft prachtige cinematografische momenten die je zelf speelt!
Ik hoop dat ze dit mooi kunnen doortrekken naar de rest van de game!
Image

Re: The Last of Us Part II

161
Gamefreak wrote:morgen start ik hem ook op, zeer curieus. Op Metacritic krijgt hij gemiddeld 95, wat uitzonderlijk hoog is...
95 door de critics, 3.6 door de gewone users... Denk dat het voornamelijk haters zijn want ik kan me momenteel niet inbeelden dat mensen deze minder dan een 8/10 zouden geven
Image

Re: The Last of Us Part II

162
Mr.Wolf wrote:
Gamefreak wrote:morgen start ik hem ook op, zeer curieus. Op Metacritic krijgt hij gemiddeld 95, wat uitzonderlijk hoog is...
95 door de critics, 3.6 door de gewone users... Denk dat het voornamelijk haters zijn want ik kan me momenteel niet inbeelden dat mensen deze minder dan een 8/10 zouden geven
Klopt. Maar sommige is het hun ding gwn noet zoals shampi denk ik die de eerste game gwn heeft afgezet omdat er geen tempo inzit.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: The Last of Us Part II

164
FGras wrote:Ik vraag mij af of degene die m nu spelen ook een soort van opgelegde homo acceptatie propaganda in de game voelen of dat het allemaal wel mee valt en gewoon een onderdeel van het verhaal is wat in de game past.
Ik speel de game zelf niet maar kijk geïnteresseerd over de schouder mee van iemand die het de laatste dagen heel intensief speelt.

Of het opgelegd is kan ik niet beoordelen maar zolang ik in het nieuws berichten lees als "Jonge homo bewusteloos geslagen in centrum Enschede: ‘Waar is het respect?’" (bron AD https://www.ad.nl/enschede/jonge-homo-b ... www.ad.nl/) denk ik dat het goed is dat ook in games dit onderwerp aan de orde komt. Homoseksualiteit is iets dat feitelijk heel normaal is en net zo aangeboren is als een donkerdere huidskleur.

We moeten leren dat te accepteren en zulke mensen net zo behandelen als ieder ander. Persoonlijk vind ik het dapper van de ontwikkelaar Naughty Dog. Het zal voor sommigen wennen zijn dat protagonisten ook tot de lhbt gemeenschap kunnen behoren. In de game had het ook een relatie tussen een jongen en een meisje kunnen zijn mijns inziens maar Naughty Dog heeft nu gekozen voor de andere normaal. Top!
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: The Last of Us Part II

165
FGras wrote:Ik vraag mij af of degene die m nu spelen ook een soort van opgelegde homo acceptatie propaganda in de game voelen of dat het allemaal wel mee valt en gewoon een onderdeel van het verhaal is wat in de game past.
Dat was ook wat waar ik schrik voor had! Ik vond dat ze op E3 van 2018 hier een gigantische nadruk op hadden gelegd wat in mijn ogen redelijk belachelijk is. Ook een vriendin van mij die behoort tot de lgbt gemeenschap vind dit soort zaken absoluut niet passen in dit soort medium (games, series,...). Maar ik vind het eerlijk gezegd in dit spel nog wel goed meevallen! Het wordt niet echt in je strot geduwd, maar het maakt wel deel uit van het verhaal! Pas op, ik zit nog niet zo heel ver aangezien ik er heel traag doorheen ga, dus kan mss nog wel veranderen.
Heel het gay gebeuren vind ik zelf nooit een probleem tenzij het karakter van dat personage vooral bestaat uit de geaardheid en dat is hier momenteel niet echt het geval
Image
cron