Re: The Last of Us Part II

181
met0t0 wrote:
Gamefreak wrote:hebt ge de game intussen doorspit ?
Ja al lang, of bedoelt ge de tweede keer? Dat kan nog lang op zich laten wachten, nu tijd voor andere games :P
nee eerste keer. Als we daar op moeten wachten tot ge die game nog es uitgespeeld hebt hebben de meeste leden hier al lang geen tanden meer... of euh, misschien is er weinig verschil met nu. Euh, nevermind....

Re: The Last of Us Part II

182
Op moment zijn alle avatars en thema's gratis van the last of is 2. Iets van 15 stuks
To top it off, we’re also making all of our existing The Last of Us Part II themes and avatars free on PlayStation Store from now until Monday, September 28 at 11:59pm PT. Don’t miss out.
Image

Re: The Last of Us Part II

186
Voor de mensen die de game nog niet gespeeld hebben en alle verhaal spoilers tot nu toe hebben weten te ontwijken: Er is een nieuwe story trailer uitgebracht door Naughty Dog en deze bevat echt enorme spoilers over vooral het tweede deel van de game...
Image

Re: The Last of Us Part II

188
Kolm wrote:Voor de mensen die de game nog niet gespeeld hebben en alle verhaal spoilers tot nu toe hebben weten te ontwijken: Er is een nieuwe story trailer uitgebracht door Naughty Dog en deze bevat echt enorme spoilers over vooral het tweede deel van de game...
Dat is echt wel heel jammer dat ze zulke spoilers online zetten in een trailer :|
Ik zou het nog begrijpen mocht het ter promotie zijn van een remaster binnen een aantal jaren, maar niet een half jaar na de release :think:

Re: The Last of Us Part II

189
met0t0 wrote:Dat is echt wel heel jammer dat ze zulke spoilers online zetten in een trailer :|
Ik zou het nog begrijpen mocht het ter promotie zijn van een remaster binnen een aantal jaren, maar niet een half jaar na de release :think:
Volgens sommige mensen heeft het te maken met de game awards aan het einde van het jaar en dat ze daarmee de game nog is in the picture willen hebben. Maar mijn inziens kunnen ze dat ook zonder massive spoilers! :(
Image

Re: The Last of Us Part II

192
Gamefreak wrote:
NTGSruler wrote:Ik mijd de trailer alvast!
Ben volop bezig met de eerste TLOU en ik geniet er keihard van! De tweede game wil ik op dezelfde manier kunnen ervaren!
je gaat toch niet zeggen dat je de eerste game nog niet gespeeld hebt NTGS ??
Hij is er volop mee bezig ;)
Image

Re: The Last of Us Part II

195
Mr.Wolf wrote:En The Last Of Us 2 is verkozen tot Game Of The Year, wat toch wel terecht is in mijn ogen!
Volledig terecht, wat een game! :O
Kolm wrote:Volgens sommige mensen heeft het te maken met de game awards aan het einde van het jaar en dat ze daarmee de game nog is in the picture willen hebben. Maar mijn inziens kunnen ze dat ook zonder massive spoilers! :(
Dat blijft een naar mijn gevoel een ongelofelijk dwaze zet, maar ze zullen wel hun redenen gehad hebben. Als ze reclame willen maken voor een Game of the Year, doe het dan niet door de grote verrassing prijs te geven! :dizzy: